PUMA LANSEAZĂ CAMPANIA DE BRAND „SEE THE GAME LIKE WE DO: FOREVER. FASTER.”

PUMA LANSEAZĂ CAMPANIA DE BRAND „SEE THE GAME LIKE WE DO: FOREVER. FASTER.” PENTRU A-ŞI CONSOLIDA POZIŢIONAREA ÎN PERFORMANŢA SPORTIVĂ

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER. FASTER. See The Game Like We Do”, care are ca obiectiv consolidarea PUMA ca cel mai rapid brand sportiv din lume. Campania demonstrează conexiunea unică a brandului cu viteza şi invită toţi oamenii – atleţi profesionişti şi amatori deopotrivă – să vadă jocul aşa cum o face PUMA.

PUMA a fost fondată în anul 1948 de Rudolf Dassler, care a avut viziunea de a crea încălţăminte menită să îi facă pe atleţi ageri, agili şi rapizi – asemenea unei pume. În ultimii 75 de ani, PUMA a colaborat cu cei mai rapizi atleţi, cluburi sportive şi federaţii din lume pentru a crea inovaţii de ultimă generaţie care oferă excelenţă sportivă şi contribuie la victorii care vor rămâne pentru totdeauna în memoria fanilor de pe întregul glob.

Anul acesta, prin Campania de Brand lansată la nivel global, PUMA demonstrează cum viteza a fost întotdeauna înrădăcinată în ADN-ul brandului. Viteza a fost punctul forte al PUMA dintotdeauna. Dorinţa de a fi mai rapid şi de a-i depăşi pe ceilalţi se află în natura fiecăruia. A fi mai rapid îţi oferă bucurie şi adrenalină unice. Pasiunea pentru viteză este universală. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” înseamnă să priveşti sportul şi cultura sportivă diferit şi, în cele din urmă, să câştigi aşa cum doar cei mai rapizi o pot face. Aşa cum numai PUMA poate să o facă. PUMA a reuşit întotdeauna să cunoască următoarea mişcare, să acţioneze rapid după instinctul său şi să stabilească ritmul pe care ceilalţi să îl urmeze. Acest lucru îi oferă brandului capacitatea să vadă jocul diferit, să conteste convenţiile şi să creeze momente care rămân vii pentru totdeauna.

 

Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19475

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici