Brandocracy şi Noaptea Companiilor, parteneriat strategic pentru cel mai inovativ eveniment

Brandocracy şi Noaptea Companiilor, parteneriat strategic pentru cel mai inovativ eveniment de employer branding din România

Brandocracy, platformă de consultanţă în branding şi marketing strategic, fondată în 2017 de Anca Rarău, este în acest an partener strategic al proiectului Noaptea Companiilor, cel mai inovator concept din România dedicat employer brandingului şi recrutării.

Prin Noaptea Companiilor, lansat în 2019 la Cluj-Napoca, fondatorul Péter Szász şi-a propus să organizeze un eveniment în care recrutarea de personal să devină o experienţă vie, dinamică şi atractivă, atât pentru candidaţi, cât şi pentru companii. Noaptea Companiilor a fost construită pe principii inovative, oferind potenţialilor angajaţi posibilitatea de a interacţiona cu antreprenorii, top managementul sau cu echipele de resurse umane din cadrul companiilor, într-o manieră mai puţin formală, iar companiilor participante oportunitatea de a-şi deschide porţile în afara orelor de program şi de a afla despre interesele candidaţilor, direct de la aceştia. De la prima ediţie, organizată în Cluj-Napoca, numărul persoanelor interesate să intre în ”culisele” unor potenţiali angajatori a crescut cu mai mult de 50%, astfel că ediţia 2024 a proiectului Noaptea Companiilor devine un eveniment naţional, care se va desfăşura în şase oraşe din România, centre universitare şi de business.

În acest an, Brandocracy devine partener strategic al proiectului şi va fi unul dintre pilonii diferenţiatori ai ediţiei, venind cu o echipă care aduce expertiză relevantă în proiecte de employer branding.

 

Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19783

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici