Campaniile de loializare continuă la PENNY

Campaniile de loializare continuă la PENNY – susţinem împreună tinerii din mediile defavorizate să meargă la liceu

PENNY lansează o nouă colecţie VIVESS – textile şi decoraţiuni pentru liniştea şi relaxarea din casa fiecăruia.

Clienţii se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Invită confortul la tine acasă.” – fiecare produs VIVESS cumpărat sprijină programul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România în parteneriat cu PENNY.

1 produs cumpărat = 1 şansă la educaţie. Programul „Vreau în clasa a 9-a” vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor.

În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecţie de textile şi decoraţiuni de casă marca VIVESS.

 

Comunicat publicat si furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20421

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici