Cum să te pregăteşti pentru Black Friday?

Cum să te pregăteşti pentru Black Friday? Dan Toma, CEO & Partner difrnt.: „Flexibilitatea şi capacitatea de adaptare rapidă sunt esenţiale”

A venit deja timpul să vorbim despre Black Friday. Dan Toma, CEO & Partner difrnt., ne spune că succesul în această perioadă necesită o pregătire atentă şi o strategie bine conturată. „Planificarea timpurie este cheia pentru a profita la maximum de oportunităţile acestei perioade,” subliniază Dan Toma, adăugând că este important să creezi şi să optimizezi campaniile online cu câteva săptămâni înainte de Black Friday, în special în contextul de anul acesta, în care ad-urile de Black Friday vor rivaliza cu cele pentru alegerile prezidenţiale.

Cu o experienţă solidă în spate, colaborând cu clienţi precum Sofiaman, OPTIblu, Optiplaza, MAM Bricolaj, Cumpăna şi Zăganu, echipa difrnt. ştie exact ce paşi trebuie să urmeze magazinele online pentru a obţine rezultatele dorite de Black Friday. Iată care sunt recomandările esenţiale pentru a avea succes în această perioadă:

1. Planificarea unei strategii de marketing eficiente

 

 

Comunicatul publicat şi furnizat de DIFRNT AGENCY S.R.L

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20100

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici