Gen Z – cel mai dinamic segment de clienţi Raiffeisen Bank

Gen Z – cel mai dinamic segment de clienţi Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank România lansează o campanie dedicată tinerilor cu vârste între 18 şi 24 ani, ce are în prim plan Cardul Galben Care Face Bine, un instrument financiar unic în România.

De la începutul anului 2024 procentul de clienţi Raiffeisen Bank cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani care fac plăţi online este cu 25% mai mare decât procentul clienţilor din targetul mai matur, iar în ceea ce priveşte tranzacţiile la POS, procentul este cu peste 35% mai mare comparativ cu procentul celor din segmentul de vârstă 25+.

96% dintre clienţii din generaţia Z folosesc minimum 2 produse bancare, cele mai intens utilizate fiind cele din categoria daily banking: cont curent în lei şi aplicaţia de mobile banking Smart Mobile.

Pe ansamblul întregului portofoliu de clienţi, segmentul 18-24 foloseşte semnificativ mai mult aplicaţia de mobile banking, plăţile digitale şi aplicaţia de loializare Smart Market, care aduce reduceri sau bani înapoi în cont cu fiecare plată făcută la cei peste 150 de comercianţi parteneri.

 

Comunicatul publicat şi furnizat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20028

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici