Good Routine® lansează o nouă platformă de comunicare: Rutina e bună. Rutina e ancora ta!

Good Routine® lansează o nouă platformă de comunicare: Rutina e bună. Rutina e ancora ta!

Good Routine®, brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom® Healthcare a lansat recent, împreună cu The Geeks, o nouă platformă de comunicare: Rutina e bună. Rutina e ancora ta!, prin care îşi propune să aducă în prim plan beneficiile rutinei în viaţa noastră, reamintind rolul ei pozitiv de bază, acela de sprijin în atingerea obiectivelor. Prin această campanie, Good Routine® îşi păstrează astfel promisiunea de a rămâne un partener de încredere pentru consumatorii săi, oferindu-le empatie, înţelegere şi produsele potrivite pentru un stil de viaţă solicitant.


„Rutinele bune sunt parte integrantă a brandului Good Routine®, un ADN construit din dorinţa de a sta aproape de consumator şi de a-l ajuta să navigheze prin tumultul provocărilor moderne. Rutinele sănătoase, aşa cum sunt şi suplimentele alimentare, nu doar sprijină starea de bine, ci ne ajută să ne păstrăm echilibrul, energia şi să ajungem acolo unde ne dorim. Rutina e bună, rutina e ancora noastră!”, spune Mădălina Ghiţă, Business Unit Director Good Routine®.


Noua campanie Good Routine® este despre a înţelege că rutina este parte din noi, este despre ceea ce ne defineşte sau vrem să ne definească în drumul spre o variantă mai bună. Tocmai prin constanţa şi cadenţa ei, rutina este cea care ne dă stabilitate şi siguranţă, care ne susţine să ne menţinem „cursul” şi să ne atingem obiectivele, chiar şi în contextul vieţii dinamice actuale.

Comunicatul publicat şi furnizat de Secom Healthcare

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20119

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici