LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE

LIFE IS HARD are o nouă identitate de brand: MORE LIFE. Soluţii de digitalizare pentru business şi viaţă

2024, anul în care LIFE IS HARD celebrează 20 de ani de activitate şi leadership în transformarea digitală a companiilor şi instituţiilor publice din România, marchează lansarea unei noi identităţi de brand menită să reflecte valorile şi direcţia în care se îndreaptă compania şi să întărească strategia de expansiune regională.

Aflată într-o etapă de maturitate a businessului cu rezultate financiare excepţionale, LIFE IS HARD are, începând de astăzi, o nouă promisiune de brand: MORE LIFE, un nou slogan: „Soluţii de digitalizare pentru business şi ​viaţă” şi o nouă identitate vizuală. Un nou logo, videoclipurile manifesto şi noul website www.lifeishard.ro reprezintă doar câteva elemente ale acestei evoluţii. Aceste schimbări reflectă angajamentul LIH de a inova într-o lume în continuă schimbare.

Decizia presupune o investiţie puternică şi constantă într-o campanie de comunicare pe parcursul următorilor doi ani, menită să crească notorietatea brandului LIH şi să susţină misiunea companiei, aceea de a deveni partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor şi de a revoluţiona industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuţie din Europa Centrală şi de Est.

 

Comunicat furnizat şi asumat de LIFE IS HARD

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19485

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici