“Mediaş - The core of Transylvania”, strategie de promovare multiconcept prezentată la Weinfest

“Mediaş - The core of Transylvania”, strategie de promovare multiconcept prezentată la Weinfest

În cadrul evenimentului Weinfest a fost prezentată strategia de promovare multiconcept dezvoltata pentru Medias de către Asociaţia pentru Reconstrucţia Vechii Metropole de vin a Transilvaniei, strategie care cuprinde patru linii de promovare: Hermann Obert - parintele navigaţiei spaţiale, istoria gazului metan, cetatea Mediaşului cu turnul Trompeţilor şi istoria viticolă de peste 800 de ani.

De asemenea, a fost prezentat Turrepitz, paznicul cetăţii de pe turnul Trompeţilor, în patru ipostaze inedite, de astronaut, gazist, cavaler şi somelier. Din aceste ipostaze, paznicul cetăţii de pe Turnul din Mediaş va întâmpina turiştii şi le va prezenta fiecare din cele patru linii de promovare ale conceptului.

Comunicatul a fost publicat şi furnizat de Asociaţia pentru Reconstrucţia Vechii Metropole de vin a Transilvaniei

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20132

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici