Sezamo: 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială

Bucureşti, 06 februarie 2025. Supermarketul online Sezamo anunţă că 3 din 10 coşuri de cumpărături includ cel puţin un produs de tip nutriţie specială, în creştere cu 50% faţă de acum şase luni. Categoria include peste 2000 de produse, o creştere de 25% faţă de anul precedent, bazată exclusiv pe cererile primite de la clienţi.

Clienţii investesc în medie 150 de lei pe lună pentru a achiziţiona produse de tip nutriţie specială, aproape jumătate dintre clienţi optând pentru produse fără zahăr. 27% din clienţi aleg produse fără gluten, 22% produse fără lactoză şi 7% produse proteice.

Începând de astăzi, vreme de trei luni, Sezamo reduce preţurile celor mai cumpărate 24 de produse din categoria „Nutriţie specială”, aducându-le la acelaşi nivel cu produsele convenţionale, pentru a face alimentaţia sănătoasă mai accesibilă pentru toţi clienţii. Acesta este al treilea an consecutiv în care supermarketul online reduce cu până la 50% preţurile la produse din această categorie.

 

Citeşte comunicatul integral la adresa: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20679

 

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici