Sezamo a lansat campania de BBQ cu reduceri de până la 30%

Supermarketul online Sezamo anunţă lansarea campaniei de BBQ cu reduceri de până la 30% la o gamă variată de produse de carne, peşte şi alternative pe bază de plante.

Campania se desfăşoară timp de două săptămâni şi include reduceri semnificative la peste 30 de produse, incluzând cele mai populare articole din fiecare categorie, precum muşchiuleţul din piept de pui, kebabul şi ceafa de porc fără os, dar şi fileul de somon şi alternativa vegetală la carnea de vită.
Preferinţele clienţilor Sezamo reflectă o predilecţie majoră pentru carnea de grătar, aceasta reprezentând 70% din achiziţiile din categorie, urmată de peşte cu 20% şi produse plant-based cu 10%. Printre cele mai căutate produse pentru grătar se numără micii de porc şi vită, iar sosurile de BBQ sunt preferate pentru aromele lor diverse. Clienţii aleg frecvent şi legume precum porumbul, ciupercile şi ardeii, alături de băuturi populare ca berea, vinul alb şi prosecco.
„Clienţii noştri sunt mari amatori de grătare, dacă e să ne orientăm după alegerile pe care le fac în materie de cumpărături. Am înţeles aceste dorinţe şi am diversificat oferta, de la diverse tipuri de carne la opţiuni plant-based”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19850

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici