Studiu Boston Consulting Group: Marele Paradox al Inovaţiei

Studiu Boston Consulting Group: Marele Paradox al Inovaţiei

Cel de-al 18-lea studiu anual despre inovare al BCG dezvăluie că „pregătirea pentru inovare” a scăzut cu 17 puncte procentuale în companii din 2022 încoace

83% dintre companii consideră inovaţia o prioritate plasată în top trei, însă doar 3% sunt pregătite să îşi atingă obiectivele de inovare

Mai mult de jumătate dintre executivi menţionează strategia neclară ca fiind una dintre primele trei provocări pentru companiile lor

Deşi 86% dintre organizaţii experimentează cu GenAI pentru inovaţie, doar 8% aplică GenAI la scară largă.

 

Comunicat furnizat şi asumat de BOSTON CONSULTING

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19812

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici