- Home
- Comunicate
- BUCUREŞTI, (10.10.2024, 12:01)
Tendinţe de cumpărare Gen Z. Echilibrul între sustenabilitate şi accesibilitate este esenţial
Tendinţe de cumpărare Gen Z. Echilibrul între sustenabilitate şi accesibilitate este esenţial
Generaţia Z (cei născuţi între 1997 şi 2012) se distinge de generaţiile anterioare printr-o preocupare mult mai mare pentru sustenabilitate şi problemele de mediu. Economia circulară, reciclarea şi utilizarea resurselor regenerabile sunt concepte familiare cumpărătorilor din această categorie demografică. Un studiu realizat de First Insight arată că 62% din Gen Z preferă să cumpere de la branduri sustenabile, în timp ce un raport recent de la Nielsen concluzionează că 73% dintre aceştia sunt dispuşi să plătească mai mult pentru produse sustenabile.
„Clienţii din această categorie sunt, în general, bine informaţi. Sunt interesaţi de transparenţa brandurilor, capacitatea acestora de a oferi informaţii esenţiale, dar şi de angajamentul real faţă de valorile ecologice”, spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR, companie care deţine cea mai diversificată platformă de tranzacţionare pentru bijuterii din aur şi cu diamante, electronice şi produse de lux pre-owned. „Echilibrul între sustenabilitate şi accesibilitate este esenţial. Sustenabilitatea este un criteriu important pentru acest grup demografic, dar elementul cheie în decizia de cumpărare rămâne tot preţul avantajos. Observăm că o parte dintre aceştia aleg să plătească la noi în rate, ceea ce le oferă flexibilitatea necesară pentru a face achiziţii semnificative fără a resimţi o presiune financiară imediată”, subliniază CEO-ul holdingului românesc.
„Sustenabilitatea, accesibilitatea şi nevoia de tehnologie performantă la preţuri accesibile sunt criteriile care orientează Gen Z spre achiziţia de electronice pre-owned”
Comunicat publicat şi furnizat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20232
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil | completa