Ultimele zile de înscrieri la TikTok Ad Awards 2024

Ultimele zile de înscrieri la TikTok Ad Awards 2024

Au mai rămas doar câteva zile până la închiderea etapei de înscrieri la una dintre cele mai creative competiţii de publicitate digitală din Europa: TikTok Ad Awards 2024. TikTok invită brandurile care produc conţinut distractiv pentru comunitate să se înscrie în cursa către recunoaşterea creativităţii şi impactului pe TikTok.

Începând cu ediţia de anul acesta, România se alătură altor pieţe importante din Europa în competiţia TikTok Ad Awards, o oportunitate reală pentru brandurile locale de a se impune pe scena europeană, de a-şi demonstra creativitatea şi de a concura cu cele mai inovatoare campanii de TikTok.

Despre TikTok Ad Awards

TikTok Ad Awards recunoaşte şi celebrează cele mai inovatoare campanii desfăşurate pe platformă, punând în prim-plan creativitatea, autenticitatea şi performanţele de excepţie. Anul acesta, competiţia este destinată brandurilor din Marea Britanie, DACH (Germania, Austria, Elveţia), Franţa, Italia, Spania, Europa Centrală (inclusiv România, Cehia, Polonia), Ţările Nordice (Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda), Israel şi Olanda.

 

Comunicatul publicat şi furnizat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=20097

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici