- Home
- Cultură-Media
- CANNES, (12.04.2010, 11:39)
21 de companii TV din România vor participa la târgul de televiziune la Cannes
Un număr de 21 de companii care operează în audiovizualul din România, printre care Pro TV, MediaPro Distribution şi TVR, participă la MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se desfăşoară la Cannes, în perioada 12 - 16 aprilie.
Urmărește
310 afișări
21 de companii TV din România vor participa la târgul de televiziune la Cannes (Imagine arhivă: Mediafax Foto/AFP)
Cea de-a 47-a ediţie a târgului, organizată la Palais des Festivals din Cannes, se desfăşoară pe o suprafaţă impresionantă de 21.000 mp.
La eveniment s-au înscris 11.500 de participanţi de la 4.000 de companii din 102 ţări, printre care şi România. Criza economică şi-a spus, însă, cuvântul şi numărul participanţilor şi spaţiul alocat manifestării sunt în scădere faţă de ediţia din 2009, la care au participat circa 13.000 de participanţi, de la 4.500 de companii din 111 ţări, evenimentul desfăşurându-se pe o suprafaţă de 22.000 mp.
Participanţii la MIPTV sunt împărţiţi în cumpărători de programe, vânzători de programe, prefesionişti din televiziune şi cinematografie, producători, specialişti în digital media şi în publicitate şi reprezentanţi ai presei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rusia cere NATO să retragă promisiunea de aderare a Ucrainei făcută la Bucureşti, ca condiţie pentru pace
-
Donald Trump ar putea dobândi o putere pe care niciun preşedinte nu a mai avut-o din 1947
-
Reuters: Ceasul ticăie pentru Bucureşti. România luptă pentru a evita retrogradarea la junk, nerecomandată investiţiilor
La MIPTV, 1.500 de companii - printre care şi MediaPro Distribution şi TVR - îşi prezintă oferta de programe, în scopul vânzării formatelor de televiziune proprii, în cadrul a peste 470 de standuri.
Din România, la această ediţie a târgului participă un număr de 21 de companii, cu trei mai puţine decât la ediţia de anul trecut a evenimentului, şi 58 de participanţi (faţă de 79 la MIPTV 2009), potrivit site-ului evenimentului.
Una dintre cel mai bine reprezentate companii româneşti la MIPTV este Pro TV SA - ce face parte din grupul CME -, care a venit la târgul de televiziune cu o echipă formată din trei persoane - Elena Petre, Sorina Big şi Ines Năstăsoiu. În plus, Ruxandra Ion, CME Channel & Programming Strategist, participă la MIPTV ca reprezentant al CME Marea Britanie.
Totodată, MediaPro Distribution, o altă companie din grupul CME, s-a înscris la ediţia din acest an a târgului cu o echipă de şase persoane, printre care şi producătorul Andrei Boncea şi directorul general Anca Truţă. De altfel, MediaPro Distribution are şi un stand la MIPTV, în Palais des Festivals, la care compania îşi prezintă ofertele de programe de televiziune, pentru a le distribui la nivel internaţional.
Şi Televiziunea Română are amenajat un stand la târgul MIPTV. Echipa TVR la Cannes este formată din patru persoane: Cristian Tabără, director al Departamentului Film, Horia Romanescu, director de programe, Luminiţa Boerescu, consilier pentru achiziţia de filme, şi Laura Florescu, responsabil cu achiziţiile şi vânzările.
În premieră, la târgul de televiziune MIPTV participă şi societatea Apropo Media, prin intermediul directorului de achiziţie Cristina Cepi. Apropo Media SRL acţionează pe piaţa de publicitate online în dublă calitate: ca publisher online, lansând sau relansând proiecte proprii sau extensii online ale brand-urilor Publimedia şi Mediafax, cât şi ca broker de publicitate online, cu un portofoliu de peste 40 de site-uri ce acoperă cele mai importante segmente de public.
Antena 1 s-a înscris pentru a participa la MIPTV cu o echipă formată din şapte persoane şi condusă de Sorin Alexandrescu, directorul general al televiziunii. Pentru televiziunile grupului de media Intact, din care face parte şi Antena 1, vor cumpăra programe şi Florin Nicoară, director de programe, dar şi Augusta Lazarov şi Irina Radu, recent intrate în trustul Intact.
Augusta Lazarov a preluat, pe 15 februarie, funcţia de Head of Entertainment la Antena 1, unde se ocupă de coordonarea şi dezvoltarea programelor de divertisment ale televiziunii. Până anul trecut, în mod tradiţional, Augusta Lazarov a participat la MIPTV ca reprezentant şi acţionar al companiei Prime Time Communications SA din Spania, deţinută de producătorul Valeriu Lazarov, care a decedat în 11 august 2009.
De cealaltă parte, Irina Radu a preluat, pe 22 februarie, funcţia de director general al Intact Production, casa de producţii a trustului de media Intact, după ce, pe 17 august 2009, ea a părăsit funcţia de director de producţie al televiziunii Kanal D.
Realitatea Media participă la MIPTV cu o echipă din care fac parte Sorin Enache, director general, Roxana Chiriţoiu, director ActionStar, CineStar şi ComedyStar, televiziunile de filme din cadrul trustului Realitatea-Caţavencu, şi Dragoş Stanca, director F5 Webcorp SRL, compania de new media a grupului Realitatea-Caţavencu.
SBS Broadcasting Media (Prima TV) este prezentă la MIPTV cu o delegaţie condusă de Mihaela Dumitru şi Veronica Sorescu, în timp ce societatea ABC Plus Media SA (Naţional TV) participă la Cannes cu o echipă condusă de directorul general Mihai Moş.
Totodată, compania Dogan Media International SA (Kanal D) este reprezentată la târgul de televiziune de directorul general Hatice Soysev Kolat.
La MIPTV este prezentă şi compania de telecomunicaţii Romtelecom, cu o echipă de patru persoane, în frunte cu Smyk Miroslaw, General Manager TV Business.
La Cannes au venit să cumpere programe şi reprezentanţi ai Creative Vision Broadcast, Direct Target, Knopad Software SRL, Media Factory, Multimedia Est, Optical Disc Solutions SRL, Paprika Entertainment SRL, SC Mediadirect Technologies SRL, SC Zucchero Media, Television Inc şi Vela Entertainment.
În ceea ce priveşte companiile internaţionale, la MIPTV participă, printre alţii, BBC Worldwide, Comcast Int'l, Discovery Communications, Disney Media Distribution, Endemol Group, France Telecom/ Orange, France Television, Globo TV Int'l , HBO, MGM, MTV Networks, National Geographic, NBC Universal, TF1, 20th Century Fox Int'l TV, Warner Bros Int'l TV şi ZDF.
De la Cannes nu lipsesc nici vedetele internaţionale, precum Jason Priestley, renumit pentru rolul lui Brandon Walsh din serialul "Beverly Hills 90210", dar şi William Shatner, legendarul căpitan Kirk din "Star Trek" în anii '60.
În cadrul MIPTV vor fi acordate distincţiile International Digital Emmy® Awards, aflate la cea de-a cincea ediţie.
Totodată, programul de conferinţe al târgului cuprinde 150 dintre cele mai importante nume la nivel mondial în industria televiziunii, filmului, divertismentului, digitalului şi publicităţii, printre cei care vor susţine conferinţe regăsindu-se Jonathan Miller, Chairman şi CEO al Digital Media Group din cadrul News Corporation, şi Tim Kring, producător executiv al serialului "Heroes".
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Povestea omului care după ce a preluat afacerea familiei ce avea probleme uriaşe a decis să folosească ultimii bani pentru a cumpăra ceva ce nimieni nu voia. Unde a ajuns el acum?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Teofan Sasca, băiatul unui preot din Botoșani, muncește pe tractor și face senzație pe Youtube
CANCAN.RO
Cu cât se vinde o singură felie de pizza în Aeroportul Otopeni acum, în 2025. Românii au crezut că este o eroare
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe