44% din utilizatorii Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor

Circa 44% din cei 974 de milioane de utilizatori ai platformei de microblogging Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor de pe această reţea, informează The Wall Street Journal.

Urmărește
147 afișări
Imaginea articolului 44% din utilizatorii Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor

44% din utilizatorii Twitter nu au postat niciodată un mesaj pe conturile lor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit sursei citate, Twitter nu are probleme în a atrage utilizatori, însă persoanele care au conturi pe această platformă nu postează mesaje (tweet-uri).

Astfel, aproximativ 44% din cei 974 milioane de utilizatori ai Twitter, existenţi în prezent, nu au postat niciodată un tweet, potrivit unei cercetări a Twopcharts, un site care monitorizează activitatea conturilor de pe platforma de microblogging.

De asemenea, 30% din utilizatorii Twitter au postat între 1 şi 10 tweet-uri pe această platformă. Doar 13% din utilizatorii acestui site au postat cel puţin 100 de mesaje pe această platformă de socializare.

Totodată, se estimează că 542,1 milioane de utilizatori ai Twitter au postat cel puţin un tweet de când şi-au făcut cont pe această platformă. Însă, doar 23% din cei care au cont pe Twitter au postat un mesaj pe această platformă în ultimele 30 de zile.

Twopcharts, care furnizează informaţii despre activitatea de postare de mesaje pe Twitter în luna precedentă, nu poate să urmărească momentul în care o persoană se conectează pe contul său de pe această platformă.

Potrivit The Wall Street Journal, conturile de pe Twitter nu oferă foarte multe informaţii despre utilizatorii platformei. Motivul poate fi acela că mulţi dintre utilizatorii platformei preferă să citească "în linişte" mesaje postate pe acest site de alte persoane, fără a interveni cu propriile comentarii.

Twitter a avut 241 de milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni ale anului 2013, potrivit raportărilor oficiale ale platformei de microblogging.

Potrivit The Wall Street Journal, Twitter defineşte prin sintagma "utilizator activ" persoanele care se conectează la conturile lor cel puţin o dată pe lună. Conform standardelor Twitter, o persoană nu trebuie să posteze mesaje pe această platformă pentru a fi considerat un utilizator activ.

Un purtător de cuvânt al Twitter a refuzat să comenteze informaţiile furnizate de Twopcharts.

Twitter a început marţi o vastă operaţiune de modificare a designului profilurilor utilizatorii săi, care le permite acestora să afişeze mai multe elemente personale, însă care fac ca această platformă să semene foarte mult cu reţeaua de socializare concurentă Facebook, după cum a relatat la momentul respectiv AFP.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici