Ada Roseti, numită Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia la Discovery

Ada Roseti, Channel Manager al Discovery Networks în România, a fost promovată, de la 1 iunie, în funcţia de Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia, urmând ca Dorota Zurkowska-Bytner să ocupe poziţia de Country Manager România, informează un comunicat.

Urmărește
628 afișări
Imaginea articolului Ada Roseti, numită Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia la Discovery

Ada Roseti, numită Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia la Discovery

Dorota Zurkowska-Bytner, Vicepresident Ad Sales Discovery Networks Europa Centrală, a fost numită Country Manager pentru România şi va colabora cu Katarzyna Kieli, General Manager, DNEC, pentru a dezvolta şi implementa strategii adaptate pieţei din România. Dorota va deţine în continuare poziţia de Vicepresident Ad Sales, dar va răspunde şi de coordonarea operaţiunilor echipei locale, facilitând astfel realizarea unor proiecte mai ample.

Katarzyna Kieli, General Manager, DNEC a declarat: "România devine o piaţă tot mai importantă pentru noi, fiind în prezent a doua ca mărime în Europa Centrală, după Polonia. Prin urmare, am decis să o numim pe Dorota Zurkowska-Bytner în postul de Country Manager pentru o mai bună coordonare a tuturor activităţilor de aici. Cu o experienţă atât de amplă, dublată de pasiune şi o excelentă înţelegere a afacerii noastre, sunt convinsă că Dorota va creşte şi mai mult performanţele noastre pe această piaţă".

Pentru a consolida echipa de vânzări de publicitate din România, DNEC l-a numit pe Andrei Grigorescu în poziţia de manager de vânzări publicitate. El va răspunde de coordonarea echipei de vânzări din România şi de menţinerea relaţiilor de colaborare cu clienţii şi agenţiile de media. Grigorescu are o experienţă de peste zece ani în industria de advertising: a lucrat ca General Manager al PosterCom, agenţia outdoor a The Group, iar anterior a fost Sales Director şi Development Director în cadrul News Outdoor Group, divizia de advertising Out-Of-Home a The News Corporation (NewsCorp).

Structura echipei de programe din Europa Centrală a fost, de asemenea, modificată pentru a susţine creşterea rapidă a afacerii în această zonă, cu axare pe anumite priorităţi şi cu o perspectivă cât mai corectă asupra diferenţelor locale. În acest sens, începând cu 1 iunie, Ada Roseti, Channel Manager pentru România, a fost promovată în poziţia de Channel Director pentru România, Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia şi se va ocupa de coordonarea activităţii canalelor Discovery pe toate cele patru pieţe, lucrând în continuare din România. În completarea acestei schimbări, Diana Tulbure, Marketing Manager pentru România, a fost la rândul său promovată, urmând să coordoneze activităţile de marketing pe aceleaşi patru pieţe.

În legătură cu modificările din echipa de programe, Katarzyna Kieli, General Manager, DNEC, a precizat: "Am decis să facem aceste schimbări pentru a continua să ne dezvoltăm, pe măsură ce portofoliul nostru pe piaţa din România se extinde şi se maturizează. Am luat, de asemenea, în considerare dezvoltarea ulterioară pe pieţele emergente din Ungaria, Republica Cehă şi Slovacia. Sunt convinsă că, având un coordonator atât de experimentat ca Ada Roseti, care a reuşit să crească performanţele canalelor noastre în România, vom genera aceleaşi rezultate pozitive pe toate cele patru pieţe de care va răspunde ea de acum înainte".

Discovery Communications este una dintre cele mai mari companii din lume în domeniul producţiei de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery însumează peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi produse şi servicii comerciale şi educaţionale şi servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 13 mărci Discovery, disponibile unui număr de 217 milioane de abonaţi, din 105 ţări, oferind programe adaptate în 24 de limbi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici