Aniversare cu reduceri pe elefant.ro: clienţii "mall-ului online" au parte de trei zile de oferte

Elefant.ro a livrat, luni, comanda cu numărul un milion, care marchează încă un record pentru magazinul online creat în urmă cu patru ani de câţiva pasionaţi de carte, iar, cu ocazia acestui eveniment, clienţii vor avea parte de trei zile de reduceri.

Urmărește
483 afișări
Imaginea articolului Aniversare cu reduceri pe elefant.ro: clienţii "mall-ului online" au parte de trei zile de oferte

Dan Vidraşcu, CEO al elefant.ro (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

Data de 10 noiembrie a fost ziua în care elefant.ro a livrat comanda cu numărul un milion, cea care marchează încă un record pentru magazinul online creat în urmă cu patru ani de câţiva pasionaţi de carte, printre care omul de afaceri Ion Sturza (Fribourg Capital) şi Dan Vidraşcu, în prezent CEO al elefant.ro.

Marţi, într-o conferinţă de presă organizată cu ocazia acestui eveniment, Dan Vidraşcu a prezentat, pe scurt, evoluţia elefant.ro în cei patru ani de la înfiinţare.

Pe 17 iunie 2010 a fost plasată prima comandă pe site-ul elefant.ro ("Misterul grădinii toscane", de Mark Mills). La momentul respectiv erau în stoc în jur de 20.000 de volume şi a fost aleasă o carte de ficţiune, aceasta fiind o categorie importantă în vânzările de profil din România, după cum a menţionat Vidraşcu.

Apoi, procesul de creştere a categoriei de carte a crescut, de la 34.000 de cărţi în primul an, la peste un milion de volume în 2013.

"Catalogul nostru a suferit o creştere importantă. Dacă, la momentul lansării, erau în jur de 20.000 de titluri, în momentul de faţă, pe elefant, sunt aproximativ 60.000 de titluri de carte, adică cam tot portofoliul activ de carte din România", a declarat Vidraşcu.

Totodată, dacă la început se livrau aproximativ 45.000 de cărţi într-un an, în prezent, acest număr de volume este livrat într-o săptămână.

De asemenea, Dan Vidraşcu a vorbit despre introducerea pe elefant.ro a cărţii în format digital, eveniment care a avut loc în 2011.

"Între timp, am ajuns la aproximativ 4.000 de volume disponibile în format digital, pe elefant, şi am lansat şi o aplicaţie de iReader de Android şi iOS, care a fost descărcată deja de peste 100.000 de ori", a mai spus Vidraşcu, precizând că este o diferenţă foarte mare între catalogul de carte în format tipărit (60.000 de cărţi) şi cel în format digital (4.000).

"Provocarea cea mare vine din reticenţa editurilor faţă de vânzarea în format electronic şi din lipsa lor de resurse pentru a-şi semna contractele care să le permită vânzarea în format electronic. Altfel, ritmul de creştere ar fi fost mult, mult mai accelerat", a declarat Dan Vidraşcu, menţionând, totodată, că pe elefant.ro este "cel mai mare catalog de carte în format digital disponibil în România".

Totodată, acesta a spus că au fost inaugurate puncte de colectare elefant.ro, pentru ca celor care comandă produse de pe site să le fie mai uşor să intre în posesia bunurilor. În momentul de faţă, există două astfel de puncte de colectare în Bucureşti şi unul în Cluj.

"Anul viitor o să deschidem multe asemenea puncte de colectare, inclusiv cu parteneri, atât în Bucureşti, cât şi în afara Bucureştiului. Credem că este foarte important şi pentru notorietatea brandului să avem aceste prezenţe offline", a mai declarat Dan Vidraşcu.

Momentul aniversar al elefant.ro va fi marcat şi printr-un "mare eveniment de shopping", care începe miercuri şi durează trei zile. "Un fel de repetiţie de Black Friday, în care iar vor fi oferte spectaculoase dintr-o gamă foarte, foarte largă de produse", a mai spus Dan Vidraşcu. "Vor fi discounturi mari şi foarte mari de până la 80%. Aproximativ 10.000 de produse care intră în campania de Black Friday", a mai declarat Dan Vidraşcu.

Black Friday se lansează pe elefant.ro pe 21 noiembrie şi va fi urmat de Black Week - o săptămână în care vor continua ofertele.

Gândit iniţial ca o librărie online, elefant.ro şi-a diversificat foarte mult activitatea în ultimii doi ani, fiind în prezent perceput ca mall-ul online al familiei. În prezent, cele mai căutate produse pe elefant.ro sunt parfumurile, accesoriile (genţi, ceasuri), cărţile (atât în format tipărit, cât şi electronic), jucăriile. Introduse în ofertă de doar câteva luni, obiectele de decoraţiuni interioare şi cele pentru înfrumuseţarea locuinţei au intrat rapid în top 5 cele mai căutate produse pe elefant.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici