- Home
- Cultură-Media
- BUCURESTI, (20.12.2010, 13:33)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Apropo Media a preluat vânzarea spaţiilor publicitare de pe site-ul mobile.ro
Apropo Media a preluat, începând cu luna decembrie, gestionarea spaţiilor publicitare de pe site-ul www.mobile.ro, cea mai mare piaţă online de vehicule noi şi second-hand din România.
Urmărește
180 afișări
Apropo Media a preluat vânzarea spaţiilor publicitare de pe site-ul mobile.ro
Astfel, segmentul auto reprezentat până acum de Promotor.ro, cel mai important brand auto din online, se completează cu o piaţă puternică, oferind advertiserilor posibilitatea de a-şi comunica mesajul atât pasionaţilor domeniului auto, cât şi celor interesaţi de achiziţii imediate.
După ce în urmă cu două luni adăugase în portofoliu vânzarea spaţiilor publicitare pe site-urile superbebe.ro, incasa.ro, zooland.ro şi grădinamea.ro, Apropo Media îşi extinde reţeaua de site-uri administrate ca broker de publicitate online, la 48.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Dacă s-ar repeta turul 1, ai vota cu unul dintre cei doi calificați, Lasconi sau Georgescu? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Ciolacu, după întâlnirea cu Lasconi: drumul european al ţării noastre trebuie să continue doar apărând mult mai hotărât valorile tradiţionale
-
FRF contestă la TAS decizia UEFA după meciul România – Kosovo
-
Cătălin Predoiu, întâlnire cu ambasadoarea SUA pentru ultimele măsuri în privinţa Visa Waiver
"Strategia Apropo Media este de a acoperi cât mai bine toate segmentele importante din online. mobile.ro reprezintă cea mai mare piaţă de automobile noi şi second hand din .ro şi sperăm ca împreună să le putem oferi clienţilor noştri cele mai bune metode prin care să-şi atingă targetul dorit", a declarat Orlando Nicoară, General Manager Apropo Media.
"mobile.ro are pentru 2011 planuri ambiţioase, astfel încât am găsit un partener puternic în Apropo Media, care să ne ajute în atingerea ţelurilor noastre. Factorii determinanţi ai alegerii noastre au fost faptul că Apropo Media se concentrează îndeosebi pe publicitate premium şi rich advertising, precum şi modul în care aspectul de vânzări este abordat. Strategia de vânzări a Apropo Media se caracterizează prin profesionalism şi o foarte bună structură. Avem încredere că acest parteneriat va aduce rezultatele dorite şi ne va ajuta în concretizarea dorinţei noastre de a oferi soluţii media extrem de creative, poziţionate într-un mediu cu o relevanţă mare. Strategia noastră va satisface atât cerinţele utilizatorilor, precum şi pe cele ale partenerilor noştri de afaceri", au declarat oficialii mobile.ro.
Citește pe alephnews.ro: 7 partide intră în Parlament: PSD, AUR, PNL, USR, SOS, POT și UDMR. Care sunt scenariile unor posibile alianțe după alegeri
Citește pe www.zf.ro: De ce? Restaurantele „istorice“ KFC şi McDonald’s din zona Cişmigiu din Capitală au fost închise
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Jennifer Lopez vorbeşte despre curaj în noul său film: „Este o mărturie a rezistenţei şi a spiritului uman, o celebrare a visătorilor”
Cine este cel mai deştept om din lume. El nu ridică niciodată tonul, nu îşi pierde calmul şi nu este niciodată stresat
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce a apărut pe Wikipedia după ce religia lui Călin Georgescu a fost dezbătută la greu. S-a pus piciorul în prag și
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe