Audienţe 2015. Cotele pe grupuri media: Intact/Antena e primul pe întreaga zi, CME/PRO conduce în prime-time

Televiziunile Intact au realizat în 2015 o cotă de audienţă medie cumulată mai mare decât cele ale CME, pe întreaga zi, conform cifrelor ARMA/Kantar Media.

Urmărește
239 afișări
Imaginea articolului Audienţe 2015. Cotele pe grupuri media: Intact/Antena e primul pe întreaga zi, CME/PRO conduce în prime-time

Audienţe 2015. Cotele pe grupuri media: Intact/Antena e primul pe întreaga zi, CME/PRO conduce în prime-time

Share of view-ul Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Euforia şi ZU TV a fost în 2015 de 23,4% din totalul telespectatorilor din mediul urban, în timp ce PRO TV, PRO Cinema, Acasă, Acasă Gold şi MTV România au obţinut 19,4% din piaţă.

Faţă de 2014, CME/PRO îşi păstrează cota, în timp ce liderul, Intact/Antena, scade uşor, de la 24,3% la 23,4%.

În prime-time (intervalul 19.00-23.00, când televiziunile sunt cel mai urmărite), situaţia se inversează.

Cota cumulată a televiziunilor CME/PRO este de 23,6%, în timp ce Intact/Antena a realizat 21,2%, pe acelaşi target. În 2014, cotele corespunzătoare erau de 23% şi 22,4%. Intact este lider pe toate celelate tronsoane orare (dimineaţă, zi, access, late fringe).

Pe target naţional, situaţia este asemănătoare. Intact conduce pe întreaga zi cu 21,8% faţă de 19,6% CME, iar în prime-time CME realizează 23,9%, faţă de 19,5%, Intact.

Intact realizează această cotă de audienţă cu trei televiziuni de top 10 (Antena 1 – 14,7%, Antena 3 – 3,8% şi Antena Stars – 2,2%), în timp ce CME obţine majoritatea cotei de la două televiziuni (PRO TV – 18,9%, Acasă – 3,1%), conform cifrelor pe urban.

Cotele de audienţă cumulate măsoară performanţa totală a grupurilor. Dincolo de asta, ele au relevanţă pentru vânzările de publicitate, care se fac în pachete care includ mai multe televiziuni, în funcţie de obiectivele advertiserului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici