Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

Cifrele de audienţă înregistrate vineri, în timpul difuzării celei de-a doua ediţii a emisiunii "Românii au talent", au plasat show-ul de la Pro TV în topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cotă de piaţă din 2002 până în prezent, informează televiziunea.

Urmărește
290 afișări
Imaginea articolului Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

Audienţe record la a doua ediţie "Românii au talent"

Pro TV a reuşit vineri seară performanţa de a-şi depăşi propriile recorduri. Chiar dacă debutul emisiunii "Românii au talent" a fost unul exploziv, cu audienţe spectaculoase, ediţia a doua a show-ului de la Pro TV, difuzată vineri între orele 20.29 - 22.22, a fost urmarită de un număr şi mai mare de telespectatori, conform Pro TV.

Concursul "Românii au talent", prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş şi jurizat de Andra, Andi Moisescu şi Mihai Petre, a fost urmărit de peste 4 milioane şi jumătate de telespectatori din întreaga ţară în minutul de aur înregistrat la ora 21.06. Pe întreg publicul comercial - din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani -, audienţa înregistrată în minutul de aur de la 22.04 a fost de 24 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 59,8%.

Show-ul de la Pro TV a fost vineri seară lider absolut de audienţă pe toate targeturile. Fie că este vorba de întreg publicul din mediul urban, de publicul comercial sau de întreg publicul din România, emisiunea "Românii au talent" a dominat toate topurile. Astfel, audienţa medie înregistrată de show-ul de la Pro TV a fost pe publicul comercial de 19,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 50,7%, la distanţă mare de Antena 1 care a avut o audienţă de şase ori mai mică, cu 3,1 puncte de rating şi 8,1% cotă de piaţă.

Cota de piaţă de 50,7% înregistrată de Pro TV pe publicul comercial este cel mai mare procent înregistrat de vreo emisiune de divertisment din 2002. Practic, jumătate din publicul ţintă Pro TV care avea televizorul deschis, se uita în acel moment la emisiunea "Românii au talent".

Clasamentul rămâne neschimbat şi la nivelul întregului public din mediul urban, în cazul căruia pe poziţia fruntaşă se afla Pro TV cu o audienţă medie de 19,5 puncte de rating şi 38,9% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat doar 4 puncte de rating şi 7,9% cotă de piaţă.

Ca şi în săptămâna precedentă, emisiunea "Românii au talent" a fost lider de piaţă şi a doua zi când a fost difuzată în reluare (17.03 - 18.59), în minutul de maximă audienţă fiind urmărită de aproape 2 milioane şi jumatate de telespectatori din întreaga Românie. Pe publicul comercial, Pro TV se poziţiona pe locul 1 cu 7 puncte de rating şi 23,3% cota de piaţă, urmat de postul Acasă, Antena 1 situându-se abia pe locul al treilea cu 1,9 puncte de rating şi 6,4% cotă de piaţă. La nivelul publicului din mediul urban Pro TV a fost lider de audienţă cu 6,8 puncte de rating şi 17,9% cotă de piaţă, iar Antena 1 s-a situat pe poziţia a patra după TVR şi Acasă TV, cu doar 2,5 puncte de rating şi 6,7% cotă de piaţă.

Daca la prima ediţie au fost multe personaje care au stârnit admiraţia juriului şi a publicului, nici concurenţii de la cea de-a doua ediţie a emisiunii "Românii au talent" nu s-au lasat mai prejos. Printre aceştia s-au remarcat: un barman extrem de talentat, un număr de dresaj unic ce a transformat-o peste noapte pe căţeluşa Vanda în vedetă naţională, un incredibil număr de acrobaţie, un recital de excepţie al fetelor Cristina şi Alina care au impresionat-o pe Andra până la lacrimi, o cântăreaţă din Cluj ce a îmbinat într-un mod absolut surprinzător rockul cu opera sau un avocat ce a lasat pledoariile deoparte pentru a-şi pune în valoare calităţile de cântăreţ de operă şi care a lăcrimat de emoţie la auzul aplauzelor prelungi ale sălii.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici