Beerocracy, prima revistă de cultură a berii din România, lansată vineri

Beerocracy, prima revistă de cultură a berii din România, va fi lansată vineri de Intriga Media, urmând să fie distribuită gratuit în sute de localuri din Bucureşti, informează un comunicat.

Urmărește
445 afișări
Imaginea articolului Beerocracy, prima revistă de cultură a berii din România, lansată vineri

Beerocracy, prima revistă de cultură a berii din România, lansată vineri (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În cadrul evenimentului de lansare, se vor organiza: "BEERtenders at work", un inedit concurs de mixologie cocktailuri de bere şi un concurs de bere de casă, degustări de bere şi seminarii pe teme de cultură a berii.

Concomitent, se va lansa site-ul www.beerocracy.ro, ce se doreşte a fi un suport media de calitate în transmiterea promptă a ultimelor noutăţi din domeniu. Site-ul va dispune de o platformă cât mai interactivă pentru a putea găzdui discuţii şi opinii ale pasionaţilor de cultură a berii din România. Aici, precum şi pe pagina de Facebook, Beerocracy le-a rezervat cititorilor săi multe surprize şi concursuri cu multe premii în bere, vacanţe şi multe altele.

Beerocracy este singura revistă de cultură a berii din România şi este distribuită gratuit în 5.000 exemplare în sute de locaţii din Bucureşti, urmând ca, până în decembrie 2011, tirajul să atingă progresiv 30.000 exemplare. Revista îşi propune să devină principala sursă de informare şi de analiză din lumea berii din România şi intenţionează să lanseze o serie de produse, servicii si evenimente menite să popularizeze tot ce ţine de cultura berii.

Beerocracy nu se va limita la a fi o revistă de nişă, urmărind să se adreseze unui public cât mai larg, întocmai ca şi berea, un produs foarte popular, cu un target vast şi care sparge multe din barierele poziţionării pe un public-ţintă, adresându-se inclusiv publicului feminin. Revista se doreşte şi o agendă de evenimente cu informaţii noi despre locurile interesante şi cele mai propice prilejuri de a savura o bere.

Printre editorialiştii care vor colabora cu revista se numără Joachim Reuling, degustător profesionist de bere cu prezenţe la cele mai importante concursuri internaţionale de profil, şi Valentin Vernea, General Manager Curtea Berarilor, ce deţine o experienţă de peste 10 ani în industria berii şi HoReCa.

Beerocracy va dezvolta şi campanii sociale, intenţionând să popularizeze în rândul cititorilor săi consumul responsabil de bere sau să atragă atenţia asupra necesităţii reciclării ambalajelor de bere.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici