BRAT: Licitaţia pentru furnizorii studiului de mobilitate din Studiul de Audienţă OOH, în etapa finală

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) pregăteşte ultima etapă a licitaţiei pentru desemnarea furnizorilor studiului de mobilitate din cadrul Studiului de Audienţă OOH, finaliştii - GfK România, Ipsos Research România şi Metro Media Transilvania - urmând să-şi prezinte ofertele pe 14 mai.

Urmărește
110 afișări
Imaginea articolului BRAT: Licitaţia pentru furnizorii studiului de mobilitate din Studiul de Audienţă OOH, în etapa finală

Arina Ureche, director general BRAT (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

Lansarea Studiului de Audienţă OOH reprezintă cel mai ambiţios proiect al Biroului Român de Audit Transmedia pentru anul 2015, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX. Acest demers are o importanţă majoră pentru industria de specialitate, aducând în prim-plan transparentizarea pieţei de publicitate outdoor, profesionalizarea tranzacţionării spaţiului publicitar, precum şi obţinerea unei monede de tranzacţionare unanim acceptată de piaţă.

Demararea acţiunilor specifice lansării Studiului de Audienţă OOH (SAO) a presupus o serie de acţiuni unitare din partea industriei reunite în cadrul BRAT. Industria outdoor face astfel un pas important către lansarea unui studiu sindicalizat de audienţă, urmând astfel tendinţele internaţionale, dar şi ale celorlalte medii de publicitate din România.

Pe lângă beneficiile aduse industriei de outdoor, SAO prezintă o importanţă deosebită şi pentru autorităţile locale şi centrale, urmând să furnizeze informaţii relevante pentru acestea şi să contribuie cu date certe la adoptarea unor decizii privind industria panotajului.

Etapele parcurse până în acest moment în procedura de lansare a SAO au presupus numeroase întâlniri şi dezbateri ale membrilor Departamentului OOH din cadrul BRAT, având ca scop analiza soluţiilor utilizate în domeniu de alte ţări, cercetarea standardelor internaţionale utilizate în domeniul măsurării panotajului, adaptarea acestora la situaţia din România şi stabilirea metodologiei studiului, redactarea brief-ului de cercetare, primirea şi evaluarea ofertelor companiilor de cercetare.

Ulterior finalizării demersului de desemnare a cercetătorilor care vor realiza studiul de mobilitate din cadrul SAO, BRAT va continua procedura de selecţie a furnizorilor pentru celelalte etape ale studiului, respectiv studiul de vizibilitate, prelucrarea rezultatelor şi integrarea acestora într-un soft specializat de exploatare a rezultatelor şi planificare media.

"Lansarea SAO va duce la o schimbare de paradigmă în întreaga industrie a panotajului, aceasta aliniindu-se astfel la nivelul de transparentizare şi profesionalism uzuale deja pentru celelalte medii (presa scrisă, online, radio, TV). Din consultările avute înainte de demararea acestui proiect a reieşit că atât cei care investesc în panotaj, cât şi furnizorii din această industrie doresc să măsoare într-un mod profesionist şi adecvat performanţele panotajului şi să repoziţioneze tranzacţiile din acest domeniu pe criterii profesioniste, credibile. Tranzacţionarea spaţiului publicitar pe bază de rezultate de audienţă obţinute printr-o metodologie acceptată de întreaga industrie şi adaptată la standardele internaţionale în domeniu va duce pe termen lung la o predictibilitate şi stabilitate a investiţiilor în publicitatea OOH, aceasta devenind un mediu mai atractiv pentru investiţiile în publicitate", a declarat Arina Ureche, director general BRAT.

Ţinând cont de maniera în care au decurs etapele parcurse până în prezent, precum şi de interesul acordat de industria panotajului pentru acest proiect, BRAT îşi propune să finalizeze lansarea Studiului de Audienţă OOH până în toamna acestui an.

BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor şi traficul site-urilor.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici