- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (31.05.2011, 12:43)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Campanie de promovare turistică a României la CNN, Euronews şi Eurosport
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a început campania de promovare României ca destinaţie turistică pe trei posturi de televiziune internaţionale, respectiv CNN, Euronews şi Eurosport, care vor difuza trei spoturi timp de un an.
Urmărește
1909 afișări
Campanie de promovare turistică a României la CNN, Euronews şi Eurosport
"Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi «sănătoasă», o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional", se arată într-un comunicat al MDRT.
Unul dintre cele trei spoturi va avea o durată de 30 de secunde şi va fi unul de prezentare generală, iar celelalte două vor avea 20 de secunde şi vor promova turismul în natură şi cel cultural.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O navă a Rusiei s-a scufundat în largul Spaniei în urma unei explozii. De ce analișii privesc accidentul cu suspiciune
-
Nou record al numărului de investitori activi la Bursa de Valori
-
Cum sărbătoresc europenii Crăciunul? Tradiţii unice şi fascinante din diferite culturi
-
Israelul vrea ca grupul rebel Houthi să fie desemnat organizaţie teroristă
Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţa (spectatori unici pe săptămână) în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc (în interes de afaceri si de plăcere, cel puţin 6 călătorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.
Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro, cu TVA inclus, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.
"Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare identificate în Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007 - 2026", arată sursa citată.
Spoturile TV au rolul de consolidare vizuală a brandului de destinaţie.
Citește pe alephnews.ro: Netanyahu a declarat că există progrese în negocierile cu Hamas în Gaza. O rachetă lansată de Houthi a fost interceptată deasupra Israelului
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De Crăciun, dăruiește din suflet: Prințul William urmează pașii caritabili ai mamei sale, prințesa Diana
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe