Cea mai populară emisiune TV pe Google. Care sunt cele mai populare căutări din România

"Românii au talent" a fost cea mai populară emisiune TV pe Google, în România, în 2011, show-ul de la Pro TV conducând şi topul celor mai populare căutări din toate domeniile, în ultimele 12 luni.

Urmărește
1135 afișări
Imaginea articolului Cea mai populară emisiune TV pe Google. Care sunt cele mai populare căutări din România

Cea mai populară emisiune TV pe Google. Care sunt cele mai populare căutări din România (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Google a anunţat, joi, tradiţionalul Zeitgeist ("spirit al vremurilor"), realizat pentru prima dată şi pentru România. În acest an, cele mai populare căutări arată interesul în creştere pentru emisiuni TV, reţele sociale, tehnologie şi filme, se arată într-un comunicat.

Google a extras termenii cel mai frecvent căutaţi pentru această perioadă, în mai multe categorii, precum cele mai mari creşteri în divertisment, persoane, călătorii, dar şi topul filmelor, ştirilor şi tematicilor sportive. În plus, lista include topul celor mai populari 10 termeni de căutare care au avut cea mai mare creştere în România. Acest lucru a fost realizat prin analizarea a mii de căutări populare din 2011 şi conceperea unui clasament bazat pe creşterea popularităţii lor comparativ cu anul 2010.

Zeitgeist arată că emisiunea TV "Românii au talent" de la Pro TV a devenit un fenomen naţional, implicând românii în găsirea şi selectarea celor mai talentaţi reprezentanţi.

Emisiunea "Românii au talent", al cărui al doilea sezon va fi difuzat în primăvară la Pro TV, s-a situat pe primul loc în topul celor mai populare căutări pe Google, din toate domeniile, fiind urmată în acest clasament de: "fb", "iPhone 5", "yahoo mail sign", "Angry Birds", "bacalaureat 2011", "X Factor", "pe teava.ro", "990", "Culoarea fericirii".

Show-ul "Românii au talent" conduce şi topul celor mai populare producţii TV pe Google, în România, în ultimele 12 luni. Topul divertismentului este continuat de serialul "Culoarea fericirii" şi concursul internaţional Eurovision, care reuşeşte să menţină un interes în creştere în fiecare an.

Topul celor mai căutate persoane de către români pe Google, în acest an, este condus de Amy Winehouse. Moartea tragică a celebrei cântăreţe a luat prin surprindere mulţi români, numeroşi fani căutând informaţii despre decesul, activitatea şi viaţa ei personală.

Clasamentul celor mai căutate persoane pe Google în 2011 a fost continuat de Oana Zăvoranu şi Daniela Crudu, românii fiind interesanţi să afle "picanterii" despre viaţa acestora. Topul este continuat, în ordine, de Selena Gomez, Florin Salam, Rihanna, Andra, Nicolae Guţă, Inna şi Justin Bieber.

Pe de altă parte, topul celor mai căutate filme pe Google în anul 2011, în România, este condus de "Limitless/ Dincolo de limite". Acesta este urmat de "Fast Five/ Furios şi iute în viteza a cincea", "Source Code/ Transfer de identitate", "Thor", "Hall Pass/ Hall Pass", "Bad Teacher/ Profă rea, dar buuună", "Priest/ Priest: Răzbunătorul", "Friends", "Beastly/ Bestial" şi "The Mechanic/ Mecanicul".

În ceea ce priveşte domeniul sportiv, topul căutărilor pe Google în 2011 este condus în România de "US Open". Pe locul al doilea se situează pagina Federaţiei Române de Fotbal din România. Clasamentul este urmat de "Roland Garros", "Australian Open", "Wimbledon", "handbal volei", "Champions League", "Cupa României", "Mihai Neşu" şi "live score hunter".

Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a deschis, la 1 noiembrie 2010, un birou în Bucureşti, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici