CNA a acordat licenţă audiovizuală posturilor Dolce Movie, Dolce Movie 2 şi Dolce Sport 2

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, în şedinţa de marţi, companiei SC Romtelecom Dolce SA licenţe audiovizuale pentru posturile TV Dolce Movie, Dolce Movie 2, precum şi pentru Dolce Sport 2.

Urmărește
306 afișări
Imaginea articolului CNA a acordat licenţă audiovizuală posturilor Dolce Movie, Dolce Movie 2 şi Dolce Sport 2

CNA a acordat licenţă audiovizuală posturilor Dolce Movie, Dolce Movie 2 şi Dolce Sport 2 (Imagine: Ovidiu Micsik/Mediafax Foto)

Dolce Movie şi Dolce Movie 2 vor emite 24 din 24 de ore, pe ambele platforme Romtelecom Dolce: DTH şi IPTV. Cele două posturi vor face parte dintr-un pachet suplimentar de programe pentru care abonaţii Romtelecom Dolce vor plăti o taxă în plus. Cele două posturi vor fi lansate într-un timp cât mai scurt, aproximativ o lună de zile, potrivit Laviniei Duduilă, Brand Product Specialist la Romtelecom.

Reprezentanta societăţii a explicat că diferenţa între cele două posturi dedicate difuzării de filme va consta în publicul către care este orientat fiecare. Astfel, Dolce Movie se va adresa unui public tânăr, cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, iar Dolce Movie 2 se va concentra pe sfera familială.

Cele două posturi vor difuza filme în proporţie de 80% (drame, comedii, filme de acţiune, seriale), emisiuni de divertisment (10%), programe de informare (5%) şi publicitate şi teleshopping (5%). Jumătate dintre filmele difuzate vor fi europene şi o parte separată, de 2%, va consta în producţii româneşti.

Valoarea investiţiei, în plus faţă de investiţia actuală - 50.000 euro în anul 2010 -, va fi de 10.000 euro în 2011 şi 1.000 euro în 2012.

Echipamentele folosite sunt digitale, în principal Sony, dar şi Trilogy Broadcast LDT, Sonifex.

Sergiu Panaite, şef al departamentului de ştiri la Dolce Sport, a precizat în şedinţa CNA că, pentru început, noul post - Dolce Sport 2 - va emite numai marţea şi miercurea, când va transmite meciurile din UEFA Champions League, urmând să se dezvolte şi să preia transmisiuni de la Dolce Sport, pentru ca acesta să nu fie prea încărcat. Televiziunea sportivă Dolce Sport emite 24 de ore din 24, din 13 august. Grila Dolce Sport cuprinde transmisiuni în direct şi înregistrate din campionatul de fotbal al Portugaliei, campionatul de rugby al Franţei şi din UEFA Champions League.

Lavinia Duduilă a mai menţionat în şedinţa CNA de marţi că Romtelecom Dolce are în prezent circa 800.000 de abonaţi pe platforma DTH şi 18.000 de abonaţi pe platforma IPTV.

Romtelecom face parte din grupul elen de telecomunicaţii OTE, care deţine peste 54% din acţiunile companiei româneşti. OTE mai este prezent pe piaţa românească prin divizia locală a operatorului de telefonie mobilă Cosmote, dar şi prin reţeaua de magazine Germanos. Principalul acţionar minoritar al OTE este grupul german Deutsche Telekom.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici