- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (29.09.2014, 15:59)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNA: Antena 3, Digi 24 şi TVR, printre televiziunile care vor reflecta campania pentru prezidenţiale
Televiziunile de ştiri Antena 3, B1 TV, Digi 24, Realitatea TV şi România TV, televiziunile generaliste Antena 1, Kanal D şi Prima TV şi posturile Societăţii Române de Televiziune (SRTv) vor reflecta campania pentru alegerile prezidenţiale, care va începe în audiovizual pe 3 octombrie.
Urmărește
690 afișări
CNA: Antena 3, Digi 24 şi TVR, printre televiziunile care vor reflecta campania pentru prezidenţiale (Imagine: Shutterstock)
Un număr de 282 de televiziuni şi radiouri au informat CNA privind intenţia de a reflecta campania electorală pentru alegerea preşedintelui României, potrivit unor documente postate pe site-ul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).
Astfel, printre cele 154 de televiziuni care vor difuza emisiuni electorale se numără Antena 3, staţiile locale ale Antena 1, B1 TV, Kanal D, Prima TV (staţia centrală, de la Bucureşti, şi staţiile locale), Digi 24 (staţia centrală şi cele locale), Realitatea TV (staţia centrală şi staţiile locale), The Money Channel, România TV şi SRTv (staţiile centrale şi studiourile regionale).
TITLURILE ZILEI
-
• Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate știi de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
astăzi, 21:12
• Ciolacu publică facturile pentru zborurile private la Nisa în ziua de Crăciun
-
astăzi, 22:17
• Pericol în Constanţa: Elicea unei eoliene se învârte necontrolat aproape de un cămin de bătrâni
-
astăzi, 16:35
• Care sunt cei şapte magnifici care au salvat bursa din Germania şi au sfidat crizele anul acesta
-
astăzi, 19:18
• Cum s-a produs accidentul din Maramureş în care trei poliţişti au fost răniţi
-
astăzi, 20:08
• Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate ştii de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
astăzi, 16:27
• UE s-ar putea extinde: O ţară din Europa vrea să organizeze un referendum pentru a adera la UE
-
astăzi, 20:33
-
astăzi, 16:09
• Dronele ucrainene ar fi distrus un depozit de muniţie rusesc în regiunea Rostov
-
astăzi, 15:34
• Avertismentul unor lideri europeni: NATO nu poate apăra Europa fără SUA în faţa Rusiei
-
astăzi, 14:17
• Cel puţin 32 de persoane au supravieţuit prăbuşirii avionului în Kazahstan
-
astăzi, 14:23
• Un avion de pasageri s-a prăbuşit în Kazahstan / Cel puţin 32 de persoane au supravieţuit
-
astăzi, 12:31
-
astăzi, 13:26
• Guvernator: Resturile unei drone ucrainene au provocat un incendiu mortal într-un centru comercial
-
astăzi, 09:44
• MApN neagă informaţiile privind pătrunderea unei rachete ruseşti în spaţiul aerian al României
-
astăzi, 22:39
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1036. Rusia lansează un atac masiv cu rachete şi drone asupra Ucrainei în dimineaţa de Crăciun / Kievul simplifică achiziţiile de drone şi echipamente de război electronic / Ruşii încearcă să pătrundă în Pokrovsk pentru a-l încercui
De asemenea, 128 de posturi de radio şi-au declarat intenţia de difuzare a unor emisiuni electorale, între acestea numărându-se Europa FM, RFI România, Realitatea FM (staţia centrală şi cele locale) şi posturile Societăţii Române de Radiodifuziune.
Listele sunt în curs de actualizare de către CNA şi urmează să fie discutate de către membrii Consiliului.
Campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private va începe pe 3 octombrie, ora 00.00, şi se încheie pe 1 noiembrie, ora 7.00, potrivit Deciziei CNA numărul 528 din 11.09.2014 privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui României.
Pentru candidaţii la funcţia de preşedinte al României, accesul la serviciile publice şi private de radio şi televiziune este egal şi gratuit.
Radiourile şi televiziunile care intenţionează să realizeze şi să difuzeze emisiuni electorale au avut obligaţia să comunice CNA implicarea lor în campania electorală, până pe 23 septembrie, printr-o adresă.
De asemenea, candidaţii au la dispoziţie intervalul 24 septembrie - 2 octombrie pentru a se adresa în scris posturilor private de radio şi de televiziune care şi-au anunţat intenţia de realizare şi difuzare a emisiunilor electorale, solicitând şi timpii de antenă pe care intenţionează să îi utilizeze.
În timpul campaniei electorale, programele politice ale candidaţilor, opiniile şi mesajele cu conţinut electoral pot fi prezentate numai în următoarele tipuri de emisiuni: de promovare electorală; de dezbatere electorală; informative.
Difuzarea în direct şi înregistrată a mitingurilor şi întâlnirilor electorale, a conferinţelor de presă şi a altor activităţi de campanie ale candidaţilor este considerată emisiune de promovare electorală.
Materialele audiovizuale electorale, altele decât spoturile electorale, puse la dispoziţia radiodifuzorilor de candidaţi pot fi difuzate numai în emisiunile de promovare electorală.
Radiodifuzorii sunt obligaţi să asigure, în emisiunile electorale, reflectarea desfăşurării campaniei electorale, cu respectarea următoarelor principii: echitate - toţi candidaţii trebuie să aibă posibilitatea de a se face cunoscuţi electoratului; echilibru în prezentarea activităţilor de campanie ale candidaţilor; imparţialitate - tratarea tuturor candidaţilor în mod obiectiv şi echidistant.
În perioada campaniei electorale, candidaţii şi reprezentanţii acestora, precum şi ai partidelor politice, alianţelor politice şi alianţelor electorale care susţin candidaţi nu pot fi producători, realizatori şi moderatori ai emisiunilor realizate de radiodifuzorii publici şi privaţi.
Candidaţii, reprezentanţii acestora şi ai partidelor politice, alianţelor politice şi alianţelor electorale care susţin candidaţi şi care deţin funcţii în instituţii şi/sau autorităţi publice pot avea intervenţii, în direct sau înregistrate, şi în alte emisiuni decât cele electorale, strict în probleme legate de exercitarea funcţiei lor. În aceste situaţii, radiodifuzorii au obligaţia să ia măsuri pentru asigurarea echidistanţei şi a pluralismului de opinii.
Cu 48 de ore înainte de ziua votării este interzisă prezentarea de sondaje de opinie, televoturi şi anchete cu conţinut electoral făcute pe stradă.
În ziua votării este interzisă prezentarea sondajelor realizate la ieşirea de la urne, înainte de încheierea votării.
Alegerile prezidenţiale se vor desfăşura pe 2 noiembrie (primul tur de scrutin) şi, respectiv, 16 noiembrie (al doilea tur), potrivit unei hotărâri a Guvernului.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Klaus Iohannis, cel care a nesfințit Calendarul Alegerilor Prezidențiale la români, ți-a rebotezat Ignatul: Ziua Renașterii Porcilor
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Nava rusă scufundată a fost victima unui „act de terorism”, susține compania proprietară. Care este adevărul din spatele misiunii secrete în Siria?
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Chef Florin Dumitrescu a dezvăluit secretul! Ce face în fiecare an, de Crăciun + ce spun fiicele sale despre jurizarea de la MasterChef
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe