- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (29.09.2014, 15:59)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CNA: Antena 3, Digi 24 şi TVR, printre televiziunile care vor reflecta campania pentru prezidenţiale
Televiziunile de ştiri Antena 3, B1 TV, Digi 24, Realitatea TV şi România TV, televiziunile generaliste Antena 1, Kanal D şi Prima TV şi posturile Societăţii Române de Televiziune (SRTv) vor reflecta campania pentru alegerile prezidenţiale, care va începe în audiovizual pe 3 octombrie.
Urmărește
689 afișări
CNA: Antena 3, Digi 24 şi TVR, printre televiziunile care vor reflecta campania pentru prezidenţiale (Imagine: Shutterstock)
Un număr de 282 de televiziuni şi radiouri au informat CNA privind intenţia de a reflecta campania electorală pentru alegerea preşedintelui României, potrivit unor documente postate pe site-ul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).
Astfel, printre cele 154 de televiziuni care vor difuza emisiuni electorale se numără Antena 3, staţiile locale ale Antena 1, B1 TV, Kanal D, Prima TV (staţia centrală, de la Bucureşti, şi staţiile locale), Digi 24 (staţia centrală şi cele locale), Realitatea TV (staţia centrală şi staţiile locale), The Money Channel, România TV şi SRTv (staţiile centrale şi studiourile regionale).
TITLURILE ZILEI
-
• Adrian Sârbu: Le-o dăm în vot la alegeri! Civilizat, legal, fără violență
-
ieri, 22:32
• Ciolacu: De ce să-mi dau demisia? N-am ce lămuri. Vorbim de o călătorie a mea în zona privată
-
ieri, 21:27
• Ciucă, la revenirea din Austria: Moment decisiv pe 22 noiembrie la Budapesta, în privinţa Schengen
-
ieri, 20:20
• NEWS ALERT Ludovic Orban se retrage din cursa prezidenţială în favoarea Elenei Lasconi
-
ieri, 17:16
-
ieri, 18:26
-
ieri, 16:50
• Veşti bune pentru şoferi. Se deschide un nou tronson de 31 de kilometri din Autostrada Moldova
-
ieri, 16:40
• O ţară din UE interzice mamele surogat. Ce sancţiuni ar putea primi cei care nu se conformează
-
ieri, 16:35
• Kim Jong-Un îndeamnă armata Coreei de Nord să se pregătească de război
-
ieri, 15:48
-
ieri, 15:30
• Ciucă îi cere demisia lui Ciolacu: A minţit de mai multe ori cu bună ştiinţă
-
ieri, 14:26
• Ciolacu cere suplimentarea trupelor NATO în România: Rusia a readus războiul în Europa
-
ieri, 13:49
• Germania va furniza Ucrainei 4.000 de drone „Mini-Taurus” dotate cu inteligenţă artificială
-
ieri, 13:01
• Oficial turc: Liderii Hamas nu s-au mutat în Turcia, ci sunt doar în vizită
-
ieri, 08:00
-
ieri, 12:13
• Nicuşor Dan, apel pentru candidat unic de dreapta la prezidenţiale
De asemenea, 128 de posturi de radio şi-au declarat intenţia de difuzare a unor emisiuni electorale, între acestea numărându-se Europa FM, RFI România, Realitatea FM (staţia centrală şi cele locale) şi posturile Societăţii Române de Radiodifuziune.
Listele sunt în curs de actualizare de către CNA şi urmează să fie discutate de către membrii Consiliului.
Campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune publice şi private va începe pe 3 octombrie, ora 00.00, şi se încheie pe 1 noiembrie, ora 7.00, potrivit Deciziei CNA numărul 528 din 11.09.2014 privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei electorale pentru alegerea preşedintelui României.
Pentru candidaţii la funcţia de preşedinte al României, accesul la serviciile publice şi private de radio şi televiziune este egal şi gratuit.
Radiourile şi televiziunile care intenţionează să realizeze şi să difuzeze emisiuni electorale au avut obligaţia să comunice CNA implicarea lor în campania electorală, până pe 23 septembrie, printr-o adresă.
De asemenea, candidaţii au la dispoziţie intervalul 24 septembrie - 2 octombrie pentru a se adresa în scris posturilor private de radio şi de televiziune care şi-au anunţat intenţia de realizare şi difuzare a emisiunilor electorale, solicitând şi timpii de antenă pe care intenţionează să îi utilizeze.
În timpul campaniei electorale, programele politice ale candidaţilor, opiniile şi mesajele cu conţinut electoral pot fi prezentate numai în următoarele tipuri de emisiuni: de promovare electorală; de dezbatere electorală; informative.
Difuzarea în direct şi înregistrată a mitingurilor şi întâlnirilor electorale, a conferinţelor de presă şi a altor activităţi de campanie ale candidaţilor este considerată emisiune de promovare electorală.
Materialele audiovizuale electorale, altele decât spoturile electorale, puse la dispoziţia radiodifuzorilor de candidaţi pot fi difuzate numai în emisiunile de promovare electorală.
Radiodifuzorii sunt obligaţi să asigure, în emisiunile electorale, reflectarea desfăşurării campaniei electorale, cu respectarea următoarelor principii: echitate - toţi candidaţii trebuie să aibă posibilitatea de a se face cunoscuţi electoratului; echilibru în prezentarea activităţilor de campanie ale candidaţilor; imparţialitate - tratarea tuturor candidaţilor în mod obiectiv şi echidistant.
În perioada campaniei electorale, candidaţii şi reprezentanţii acestora, precum şi ai partidelor politice, alianţelor politice şi alianţelor electorale care susţin candidaţi nu pot fi producători, realizatori şi moderatori ai emisiunilor realizate de radiodifuzorii publici şi privaţi.
Candidaţii, reprezentanţii acestora şi ai partidelor politice, alianţelor politice şi alianţelor electorale care susţin candidaţi şi care deţin funcţii în instituţii şi/sau autorităţi publice pot avea intervenţii, în direct sau înregistrate, şi în alte emisiuni decât cele electorale, strict în probleme legate de exercitarea funcţiei lor. În aceste situaţii, radiodifuzorii au obligaţia să ia măsuri pentru asigurarea echidistanţei şi a pluralismului de opinii.
Cu 48 de ore înainte de ziua votării este interzisă prezentarea de sondaje de opinie, televoturi şi anchete cu conţinut electoral făcute pe stradă.
În ziua votării este interzisă prezentarea sondajelor realizate la ieşirea de la urne, înainte de încheierea votării.
Alegerile prezidenţiale se vor desfăşura pe 2 noiembrie (primul tur de scrutin) şi, respectiv, 16 noiembrie (al doilea tur), potrivit unei hotărâri a Guvernului.
Citește pe alephnews.ro: Războiul dronelor: Cum tehnologia transformă conflictul ruso-ucrainean
Citește pe www.zf.ro: Criză fără precedent în Europa de la al Doilea Război Mondial încoace: Ce este sistemul ATACMS, care ameninţă să arunce în aer războiul din Ucraina. Americanii au autorizat Kievul să folosească rachete cu raze lungă de acţiune pentru a lovi ţinte din Rusia
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ciucă, la revenirea din Austria: „Summit-ul de pe 22 noiembrie de la Budapesta va fi decisiv în privința Schengen”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Ce afaceri are în România stră-strănepotul marelui poet Mihai Eminescu. El se ocupă de o afacere de familie, cu o tradiţie care datează din anii 1800
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce imagini! Apariția decoltată şi transparentă a celei mai frumoase jurnaliste sportive din lume
PROSPORT.RO
Ce i-a grăbit sfârşitul lui Silviu Prigoană. Autopsia a confirmat o problemă cardiacă, dar apropiaţii susţin o ipoteză şocantă: “A vorbit și cu băieții, i-a pregătit”
CANCAN.RO
Dintr-o firmă de apartament, „nepotul” lui Nicolae Ciucă a împușcat contracte-mamut la Ministerul Apărării! Imagini în premieră cu descurcărețul rezervist și garajul lui de lux
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe