CNA organizează un concurs pentru atribuirea a 46 de frecvenţe radio

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) va organiza, începând din 28 octombrie, un concurs pentru atribuirea a 46 de frecvenţe radio, între care şi una în Bucureşti, potrivit unei decizii luate în şedinţa de marţi de membrii CNA.

Urmărește
218 afișări
Imaginea articolului CNA organizează un concurs pentru atribuirea a 46 de frecvenţe radio

CNA organizează un concurs pentru atribuirea a 46 de frecvenţe radio

Potrivit reprezentanţilor CNA, cele 46 de frecvenţe scoase la concurs sunt noi, primite de la ANCOM, ca urmare a unor modificări de amplasament sau a unor retrageri de licenţe.

Dintre cele 46 de frecvenţe, doar una este în Bucureşti.

Celelalte frecvenţe care vor fi scoase la concurs sunt în localităţile: Abrud, Adjud, Alba Iulia, Arad, Bacău (două frecvenţe), Bălceşti (Vâlcea), Bistriţa, Borsec, Buzău, Câmpulung (Argeş), Cluj-Napoca, Covasna, Deva, Drăgăşani, Focşani, Gura Humorului, Iaşi, Medgidia, Miercurea Ciuc, Nucet, Oneşti, Panciu, Petroşani, Rădăuţi, Reşiţa, Sângeorz-Băi, Satu Mare, Sfântu Gheorghe (două frecvenţe), Sibiu, Sighişoara, Slatina, Slobozia, Suceava, Târgovişte, Târgu Cărbuneşti, Târgu Mureş, Târnăveni, Tecuci, Timişoara, Tulcea, Turnu Măgurele, Vaslui, Vişeu de Sus.

Frecvenţele vor fi scoase la concurs în două calupuri: generaliste şi tematice.

Termenul limită de depunere a dosarelor la CNA este 18 octombrie.

Concursul se va desfăşura începând din 28 octombrie şi se va întinde pe câte zile va fi necesar până la atribuirea celor 46 de frecvenţe.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici