Coca-Cola câştigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST

Compania Coca-Cola a câştigat Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.

Urmărește
579 afișări
Imaginea articolului Coca-Cola câştigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST

Coca-Cola câştigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST

Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitaţi să dea curs provocării inedite de a cânta, prin telefon, cunoscuta piesă "Praf de Stele", alături de Adi Despot, solistul trupei Viţa de Vie.

Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Viţa de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul "Praf de Stele".

"Acest Duet Banner pe telefon, făcut în premieră absolută, reprezintă acum un nou trend în publicitatea online – implicarea directă a consumatorilor, care începe în online şi apoi se mută în lumea reală. Suntem foarte mândri de această campanie care integrează atât tehnologii inovatoare, cât şi mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori", a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.

Campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii când, pentru prima dată în istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele şi sticlele Coca-Cola a fost înlocuit cu cele mai populare 150 de nume româneşti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital şi PR, promovare în cinematografe, afişaje stradale şi afisaje pe autobuzele din Bucureşti şi Constanţa. Totodată, campania a cuprins şi activări speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor şi, în luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi şi activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici