- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (10.10.2013, 19:22)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Coca-Cola câştigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST
Compania Coca-Cola a câştigat Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, la categoria Digital Campaigns.
Urmărește
579 afișări
Coca-Cola câştigă Silver Drum pentru Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST
Prin intermediul unui banner interactiv, consumatorii Coca-Cola au fost invitaţi să dea curs provocării inedite de a cânta, prin telefon, cunoscuta piesă "Praf de Stele", alături de Adi Despot, solistul trupei Viţa de Vie.
Până la finalul campaniei, peste 1.000 de fani ai trupei au fredonat în întregime melodia, vocile lor acompaniind concertul Viţa de Vie de la B'ESTFEST 2013. Mai mult, o parte din vocile înregistrate au fost promovate în videoclipul "Praf de Stele".
"Acest Duet Banner pe telefon, făcut în premieră absolută, reprezintă acum un nou trend în publicitatea online – implicarea directă a consumatorilor, care începe în online şi apoi se mută în lumea reală. Suntem foarte mândri de această campanie care integrează atât tehnologii inovatoare, cât şi mecanisme cu totul noi pentru a-i conecta pe consumatori", a declarat Nir Refuah, GM MRM Romania and Chief Innovation Officer at McCann CEE.
Campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST a fost parte din campania de IMC Împarte o Coca-Cola, derulată pe perioada verii când, pentru prima dată în istoria brandului, logo-ul emblematic aflat pe dozele şi sticlele Coca-Cola a fost înlocuit cu cele mai populare 150 de nume româneşti. Campania a beneficiat de spoturi TV, suport Digital şi PR, promovare în cinematografe, afişaje stradale şi afisaje pe autobuzele din Bucureşti şi Constanţa. Totodată, campania a cuprins şi activări speciale: consumatorii i-au putut surprinde pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor şi, în luna iunie, Coca-Cola a organizat o petrecere surpriză pentru unul dintre cei mai înfocaţi şi activi fani de pe pagina de Facebook a brandului.
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 19:14
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
-
astăzi, 18:53