Contul de Twitter al Jeep a fost piratat de hackeri: "Jeep a fost vândută companiei General Motors, Cadillac"

Contul de Twitter al companiei americane de automobile Jeep a fost spart, marţi, de hackeri, în acelaşi fel în care, cu o zi înainte, şi contul Burger King de pe această reţea de microblogging a fost piratat.

Urmărește
192 afișări
Imaginea articolului Contul de Twitter al Jeep a fost piratat de hackeri: "Jeep a fost vândută companiei General Motors, Cadillac"

Contul de Twitter al Jeep a fost piratat de hackeri: "Jeep a fost vândută companiei General Motors, Cadillac"

Cei care au piratat contul de Twitter al companiei au anunţat că Jeep, o divizie a Chrysler, a fost vândută companiei General Motors, Cadillac.

Totodată, pe contul piratat a fost postat un nou logo al companiei: "Jeep -- Just Empty Every Pocket" (Jeep - goleşte buzunarele tuturor, n.r.).

Purtătorul de cuvânt al Jeep, Todd Goyer, a declarat că reprezentanţii companiei încearcă să remedieze această situaţie.

Totodată, reprezentanţii Chrysler le-au transmis celor 51.000 de followeri ai contului lor de Twitter că o echipă se ocupă de rezolvarea problemei, mulţumindu-le internauţilor care au transmis mesaje de încurajare companiei.

Pe de altă parte, şi contul de Twitter al lanţului de restaurante de tip fast-food Burger King a fost spart, luni, de hackeri, sigla companiei fiind înlocuită cu logoul şi denumirea "McDonalds". Cei care au piratat contul de Twitter al companiei au anunţat, totodată, că Burger King a fost cumpărat de compania concurentă McDonald's.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici