Cum arată noul logo al FACEBOOK. Sigla companiei, schimbată pentru prima dată din 2005 - FOTO

Facebook a schimbat logo-ul companiei pentru prima dată din 2005, modificarea putând fi observată doar la numele complet al reţelei de socializare.

Urmărește
9931 afișări
Imaginea articolului Cum arată noul logo al FACEBOOK. Sigla companiei, schimbată pentru prima dată din 2005 - FOTO

Cum arată noul logo al FACEBOOK. Sigla companiei, schimbată pentru prima dată din 2005 (Imagine: Hepta)

Directorul de creaţie din cadrul Facebook, Josh Higgins, a declarat, pentru Brand New, că s-a dorit o "modernizare a logo-ului, pentru ca acesta să pară mai prietenos şi accesibil".

Diferenţele nu sunt sesizabile la prima vedere. Cuvântul "Facebook” va fi scris în continuare cu alb pe fundal albastru, fiind modificate complet doar literele "a" şi "b". De asemenea, literele sunt mai subţiri decât în vechiul logo.

TITLURILE ZILEI

Josh Higgins a precizat că nu s-a dorit o redesenare completă a logo-ului.

Anunţul privind schimbarea a fost făcut pe contul de Twitter al unuia dintre directorii reţelei de socializare.

 

"Say hello to the new Facebook logo?Salutaţi noul logo al Facebook", este mesajul care însoţeşte fotografia.

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici