- Home
- Cultură-Media
- SAN FRANCISCO, (08.08.2013, 14:38)
- Diana Pârvulescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum influenţează comentariile publicate pe Twitter audienţele televiziunilor
Actualizarea continuă a mesajelor utilizatorilor Twitter - formate din maximum 140 de caractere - în direct în timpul unei emisiuni TV poate contribui la creşterea audienţelor televiziunilor, potrivit unui studiu realizat de compania Nielsen.
Urmărește
154 afișări
Cum influenţează comentariile publicate pe Twitter audienţele televiziunilor
Astfel, după ce au analizat peste 200 de emisiuni din programul prime-time al televiziunilor, cercetătorii de la Nielsen au observat că numărul mare de actualizări de pe site-ul de socializare privind un show TV a adus şi o creştere cu aproape o treime a audienţei televiziunii al cărei program era comentat de utilizatorii Twitter, scrie bloomberg.com.
De asemenea, studiul realizat de compania Nielsen marchează prima legătură directă stabilită între activitatea utilizatorilor Twitter şi cea a televiziunilor, iar conexiunea dintre cele două ar putea ajuta reţeaua de socializare să atragă mai mulţi bani din publicitate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
-
Istoria alegerilor prezidenţiale din România: de la căderea comunismului la democraţia europeană
-
Gala ZF 26 de ani. Gerard Baker, bancher, jurnalist, editor global WSJ: Alegerea lui Trump în SUA reprezintă un moment transformaţional prin care ordinea mondială liberală este răsturnată. Ce înseamnă votul pentru Trump pentru Europa, pentru România şi pentru războiul din Ucraina?
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
În timp ce companiile de publicitate continuă să se bazeze pe telespectatori, radiodifuzorii încearcă să ţină consumatorii în faţa televizoarelor ţinând cont de tendinţa acestora de a alege să navigheze pe internet.
Totodată, studiul realizat de compania Nielsen a arătat că discuţiile de pe reţeaua de socializare au creat un impact major în cazul anumitor genuri de emisiuni. Comentariile pe marginea reality-show-urilor au influenţat audienţele pentru 44% dintre programe. Programele de comedie au fost beneficiat şi ele de creşterea ratingului cu 37%, iar audienţele emisiunilor sportive au crescut cu 28% după ce subiectele au fost dezbătute pe site-ul de socializare.
Pe de altă parte, audienţele filmelor au fost influenţate de comentariile publicate pe Twitter cu doar 18%. Chiar şi aşa, seriale precum "Pretty Little Liars", difuzat pe canalul ABC, au avut audienţe importante pe site-ul de socializare. Astfel, acesta a atras peste 1,6 milioane de comentarii pe Twitter pe parcursul sezonului final.
Twitter a dezvoltat şi un serviciu care permite utilizatorilor - ce sunt în targetul companiilor - să posteze comentarii pe reţea despre show-urile pe care le urmăresc în respectivele momente.
Totodată, agenţiile de publicitate îşi pot creşte audienţele reclamelor difuzate la televizor prin intermediul utilizatorilor Twitter, care ar putea contribui la consolidarea mesajului pe care vor să îl transmită.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe