- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (14.02.2011, 11:40)
- , ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia, cea mai mediatizată marcă auto în presa din România în 2010 - top Mediafax Monitorizare
Dacia a fost cea mai mediatizată marcă auto în presa din România în 2010, brandul românesc fiind urmat în top 10 de Renault, Mercedes, BMW, Ford, Volkswagen, Audi, Toyota, Ferrari şi Opel, potrivit unei analize realizate de Mediafax Monitorizare, liderul pieţei de monitorizare de presă.
Urmărește
242 afișări
Dacia, cea mai mediatizată marcă auto în presa din România în 2010 - top Mediafax Monitorizare - top Mediafax Monitorizare
Analiza evaluează numărul de referiri înregistrat de 59 de mărci auto în decursul anului trecut, în articolele din presa scrisă centrală, precum şi în emisiunile de radio şi televiziune.
Topul primelor zece mărci din punctul de vedere al mediatizării este format din: Dacia - 8,6% din volumul acoperirii media, Renault - 6,1%, Mercedes - 5,9%, BMW - 5,6%, Ford - 5,6%, Volkswagen - 4,9%, Audi - 3,9%, Toyota - 3,9%, Ferrari - 3,8% şi Opel - 3,2%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate știi de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
Care sunt cei şapte magnifici care au salvat bursa din Germania şi au sfidat crizele anul acesta
-
UE s-ar putea extinde: O ţară din Europa vrea să organizeze un referendum pentru a adera la UE
-
Dronele ucrainene ar fi distrus un depozit de muniţie rusesc în regiunea Rostov
Împreună, cele zece branduri cumulează 51,5% din numărul total de aproape 59.000 de referiri analizate, în timp ce celelalte 49 de mărci împart restul de 48,5%.
În ceea ce priveşte ponderea fiecărui mediu de difuzare, presa scrisă centrală a generat, în medie, 79% din numărul de referiri înregistrat de mărcile auto din top 10. După print, cel mai important mediu din acest punct de vedere este televiziunea, cu o medie de 14%, urmată de radio, cu 7%.
Comparativ cu anul precedent, când Mediafax Monitorizare a realizat o analiză similară, aceleaşi zece branduri s-au menţinut în topul celor mai mediatizate mărci auto. Lider al clasamentului a rămas Dacia, însă ordinea altor mărci s-a schimbat.
Analiza Mediafax Monitorizare a fost realizată pe baza unui număr de aproape 59.000 de menţiuni, referitoare la 59 de mărci auto, din perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2010. Au fost monitorizate 159 de publicaţii centrale, 12 posturi TV şi 8 canale radio.i.
Citește pe alephnews.ro: Armistițiul de Crăciun a reprezentat un moment istoric în timpul Primului Război Mondial. Cum s-a produs acest lucru
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe