„În perioada celor 3 zile de doliu naţional, Discovery va întrerupe difuzarea mesajelor comerciale pe toate staţiile TV din portofoliul său, inclusiv TLC, Animal Planet şi Eurosport”, potrivit unui anunţ publicat pe contul de Facebook al Discovery România.
Totodată, Discovery România a transmis că este alături de familiile victimelor din clubul Colectiv, iar siglele televiziunilor din portofoliul său au fost înlocuite cu unele alb-negru.
Pe de altă parte, şi alte televiziuni străine care emit în România şi-au manifestat solidaritatea cu victimele tragediei din Colectiv, fie transformându-şi siglele în alb-negru (Diva, AXN, Cartoon Network, Filmcafe, TV Paprika), fie introducând pe ecran panglici negre (Comedy Central, Paramount Channel, Boomerang, Nickelodeon).
Şi televiziunile generaliste şi de ştiri din România, între care TVR, Pro TV, Antena 1, Antena 3, Kanal D, Naţional TV, Prima TV, B1 TV, Digi 24, România TV şi Realitatea TV, şi-au adaptat grilele în urma tragediei din clubul Colectiv, în care şi-au pierdut viaţa 29 de oameni, şi a decretării stării de doliu naţional, mizând pe ediţii informative speciale şi renunţând la programele de divertisment şi, în unele cazuri, la publicitate.
După ce Guvernul a declarat doliu naţional pentru zilele de sâmbătă, duminică şi luni, în memoria tragediei din clubul Colectiv, Consiliul Naţional al Audiovizualului a reamintit televiziunilor şi radiourilor că au obligaţia de a-şi adapta programele în mod corespunzător.