Discovery va lansa un canal 3D în prima parte a anului 2011

Discovery va lansa un canal 3D în prima parte a anului viitor, în Statele Unite ale Americii, urmând ca ulterior noua televiziune să fie distribuită la nivel internaţional, a declarat David Zaslav, preşedinte şi CEO al companiei Discovery Communications.

Urmărește
122 afișări
Imaginea articolului Discovery va lansa un canal 3D în prima parte a anului 2011

Discovery va lansa un canal 3D în prima parte a anului 2011 (Imagine: Discovery)

Anunţul a fost făcut marţi, la Londra, în cadrul unui eveniment organizat pentru a marca cea de-a 25-a aniversare a Discovery Channel.

"Vrem să fim primii care lansăm un canal 3D. Intenţia noastră este să fim unul dintre primele brand-uri la care publicul se gândeşte atunci când îşi doreşte conţinut 3D", a spus, în cadrul aceleiaşi întâlniri, Mark Hollinger, preşedinte şi CEO Discovery Networks International.

Pe de altă parte, potrivit lui David Zaslav, costul foarte ridicat de producere a conţinutului 3D a fost principalul motiv pentru care Discovery 3D va fi lansat în parteneriat cu Sony şi IMAX.

"Este mult mai ieftin să producem conţinut 3D decât să îl convertim pe cel pe care îl avem", a explicat David Zaslav, precizând că Discovery a făcut investiţii mari în echipamente şi tehnologia care să-i permită să producă în 3D.

El a mai spus că noul canal Discovery 3D va emite 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână.

Totodată, David Zaslav a anunţat interesul Discovery pentru distribuirea internaţională a canalului pentru femei TLC, disponibil în Statele Unite ale Americii. Televiziunea TLC a început să emită în martie în Norvegia, din această lună fiind prezentă şi pe piaţa audiovizualului din Bulgaria.

În acest context, Arthur Bastings, vicepreşedinte executiv şi director general Discovery Networks în zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), a declarat pentru MEDIAFAX că lansarea canalului TLC în România depinde în primul rând de obţinerea unei distribuţii "relevante" a canalului în această ţară. El a mai spus că România este o piaţă "foarte competitivă" în privinţa conţinutului TV dedicat femeilor, fapt care trebuie avut în vedere în luarea unei decizii privind eventualitatea lansării TLC în ţara noastră.

În prezent, Discovery distribuie în România televiziunile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase, ID. Investigation Discovery şi Discovery World.

În plus, Arthur Bastings a spus că România se află, alături de Polonia şi Rusia, în topul celor mai importante ţări pentru Discovery din Europa Centrală şi de Est, datorită distribuţiei pe cablu analogic. Potrivit acestuia, în România, spre deosebire de alte ţări europene, Discovery are 4-5 canale în pachetele de bază ale operatorilor de cablu.

În planurile companiei Discovery se află şi lansarea reţelei pentru copii Hub, în octombrie 2010, şi a OWN (The Oprah Winfrey Network), în 2011.

Pe de altă parte, David Zaslav a mai spus, în cadrul întâlnirii, că în ciuda crizei economice, business-ul Discovery a continuat să crească atât în privinţa audienţei, cât şi a distribuţiei. Totodată, el a precizat că Discovery a continuat să crească şi investiţiile în conţinutul pe care-l difuzează, compania cheltuind în acest sens circa 800 de milioane de dolari pe an.

"Conţinutul Discovery poate fi văzut peste tot în lume. În asta stă puterea noastră", a mai spus David Zaslav.

În primul trimestru al acestui an, veniturile Discovery Communications au crescut cu 8%, la 879 de milioane de dolari, faţă de aceeaşi perioadă din 2009. Profitul EBITDA (înainte de dobânzi, impozitare, depreciere şi amortizare) a crescut cu 10%, la 367 de milioane de dolari. Totodată, veniturile nete ale Discovery au crescut cu 42%, ajungând la 169 de milioane de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici