- Home
- Cultură-Media
- (31.01.2014, 19:09)
- Paula Rusanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ediţia a VI-a a Premiilor de Excelenţă IAA
Cei mai buni reprezentanţi ai industriei de publicitate vor fi premiaţi pe 25 februarie în cadrul celei de a VI-a ediţii a Premiilor de Excelenţă IAA. Gala de Premiere va avea loc la Ateneul Român.
Urmărește
190 afișări
Ediţia a VI-a a Premiilor de Excelenţă IAA
Premiile de Excelenţă IAA au fost lansate în 2008 şi au ca obiectiv recunoaşterea publică a acelor personalităţi care, prin faptele şi atitudinea lor profesională, au inspirat şi au contribuit în mod deosebit la dezvoltarea industriei de marketing şi comunicare.
Cea de a VI-a ediţie propune comunităţii de marcomm din România o structură nouă de premii - organizate pe cele trei categorii reprezentative: advertiseri, agenţii şi companii de media.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Melania Trump nu respectă tradiţia: Prima doamnă nu se va întâlni cu Jill Biden la Casa Albă
-
Premierul român Marcel Ciolacu, primit la Downing Street de prim-ministrul britanic Keir Starmer
-
Ciolacu şi Ciucă se ceartă ca ţaţele: Când eşti neputincios, devii şi disperat şi nervos
-
Trump l-a nominalizat pe Pete Hegseth la Apărare: anti-NATO, anti-Europa, vedetă a talk-show-urilor Fox News
Pe lângă premiile pe categorii şi premiile speciale la nivel de industrie, pentru a marca aniversarea a 20 de ani de existenţă a IAA în România, Consiliul Director IAA va acorda o serie de Diplome de Excelenţă pentru întreaga activitate.
Nominalizările se fac în perioada 15 ianuarie – 15 februarie 2014, de către orice membru IAA, prin completarea formularului care se poate descărca de aici.
Nominalizaţii vor fi evaluaţi de cele trei comitete de jurizare: Consiliul Director IAA, Senatul IAA şi un grup de Laureaţi ai ediţiilor precedente ale Premiilor de Excelenţă.
Detalii despre categorii, formulare, criterii etc. găsiţi pe www.iaa.ro, secţiunea dedicată premiilor sau la office@iaa.ro.
Pentru ediţia din 2014 vor fi următoarele categorii de premii:
Companii/Advertiseri
- Excelenţă în Marketing General (Marketing Management, Brand Management)
- Excelenţă în Marketing Specializat (Media Management, CRM, Sports Marketing, Cercetare de Piata etc.)
- Excelenţă în Relatii Publice
- Excelenţă în Responsabilitate Socială
Agenţii
- Excelenta în Creaţie Publicitară (ATL, BTL, Digital)
- Excelenta în Managementul Comunicării (Client Service, Strategie, Cercetare de piata)
- Excelenta în Operaţiuni de Media (Negociere, planificare, strategie)
- Excelenta în Relaţii Publice
Media
- Excelenţă în Informare şi Educare TV
- Excelenţă în Informare şi Educare Non TV
- Excelenţă în Entertainment TV
- Excelenţă în Entertainment Non TV
Premii la nivel de industrie:
- Premiul Pentru Excelenţă în Educaţie pentru Marketing şi Comunicare;
- Premiul Pentru Excelenţă în Comunicare pentru o personalitate din afara industriei
- Personalitatea Anului în Marcomm – votat în sală dintre câştigătorii premiilor de mai sus.
Premianţii galei din 2013
Categoria Clienţi
- Andrei Muşetescu, Fondator/ Director General CSOP a primit Premiul pentru Excelenţă în Cunoaşterea Consumatorului
- Gabriela Gălăţanu, Grup BM Ciuc& Silva Heineken a primit Premiul pentru Excelenţă în Brand Management,
- Ecaterina Săfărica, Communications Associate Director Balkans, Turkey, Israel, Caucasus and Central Asia Republics a câştigat Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice,
- Mona Nicolici, CSR Director Petrom, şi Raluca Kisescu, Avon Cosmetics au împărţit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială,
- Panos Makris, Commercial Director Cosmote a primit Premiul pentru Excelenţă în Marketing.
Categoria Agenţii
- Maria Tudor, Managing Director Zenith România, a primit Premiul pentru Excelenţă în Operaţiuni de Media,
- Ioana Mănoiu, GM GMP PR şi Gabriela Lungu, GM&CD The Practice au primit Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice,
- Costin Radu, Managing Partner The Geeks a primit Premiul pentru Excelenţă în Comunicare Digitală,
- Oana Cociaşu, Managing Partner Lowe Medic One, a fost desemnată câştigătoarea Premiului pentru Excelenţă în Relaţii cu Clienţii,
- Sorin Trâncă, Preşedinte FFFF, a primit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială
- Adrian Boţan, VP Creative Excellence CEE, McCann Worldgroup, a primit Premiul pentru Excelenţă în Creaţie Publicitară.
Categoria Media
- Cristian Hoştiuc, Jurnalist Ziarul Financiar, a primit Premiul pentru Excelenţă în presa scrisă,
- Nadia Tătaru, Director General Itsy Bitsy, alături de Mihai Dobrovolschi şi Vlad Craioveanu, realizatori Radio Guerrilla au câştigat Premiul pentru Excelenţă în Producţie radio,
- Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group, a primit Premiul pentru Excelenţă în publicaţii online
- Mona Segall, Producător General ProTV, a câştigat Premiul pentru excelenţă în producţie TV.
Premiile speciale
-Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson România, a primit Premiul de Excelenţă pentru Tânărul Profesionist al anului, >
- Eusediu Margasoiu şi Cristina Gheorghe, consultanţi The Network, au primit Premiul pentru Excelenţă pentru Educaţie în Marketing şi Comunicare
- Dr. Pavel Chirilă a primit Premiul de Excelenţă pentru CSR, acordat în afara industriei,
- Neagu Djuvara a primit Premiul de Excelenţă acordat unei Personalităţi din afara Industriei.
Maria Tudor, Managing Director Zenith România, a fost desemnată „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare”, care a fost votată live, dintre câştigători, de către cei prezenţi la gală, printr-o soluţie oferită de Mediapost Hitmail. Gala a avut loc la Palatul Cesianu-Racoviţă şi a fost prezentată de Tudor Giurgiu.
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
Citește pe alephnews.ro: Neom, cel mai ambiţios proiect al Arabiei Saudite, se confruntă cu probleme. Directorul general a renunțat la funcție după șase ani
Citește pe www.zf.ro: Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citește pe www.zf.ro: Cum a ajuns Adin Ross, un streamer controversat de 24 de ani, să fie menţionat de Trump ca unul dintre motivele victoriei. Adin Ross, prieten cu Andrew Tate, a dus la arestarea acestuia în România. El a vrut să îl viziteze în închsioare, dar i-a fost interzis accesul de autorităţile române
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Doi antreprenori români au adus un nou tip de casă în România, model pentru a cărui construcţie sunt necesare doar 30 de zile, iar montajul se realizează într-o singură zi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Andreeea Bălan, apariție spectaculoasă la Protevelion 2025. Rochia a lăsat la vedere mult
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe