Facebook: Cum a ajuns site-ul unui puşti să strângă 500 de milioane de utilizatori

Când Facebook a fost lansat în 2004, nimeni nu-şi imagina că va ajunge un fenomen de talie mondială. În prezent, în Occident, ca şi în România, aproape oricine are un cont de Facebook, fiind parte din viaţa de zi cu zi, şi un mod de a menţine relaţiile şi de a comunica cu prietenii.

Urmărește
55 afișări
Imaginea articolului Facebook: Cum a ajuns site-ul unui puşti să strângă 500 de milioane de utilizatori

Facebook: Cum a ajuns site-ul unui puşti să strângă 500 de milioane de utilizatori (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Totul a început în 2004, când Mark Zuckerberg, un puşti de 20 de ani, a pus bazele site-ului în camera sa de student de la Harvard, iniţial pentru Universităţile din Ivy League, ca un instrument prin care colegii săi să se poată imprieteni şi cunoaşte mai bine. Însă până la finele primului semestru, baza de utilizatori ajunsese la 100.000, moment ce a reprezentat începutul acestei afaceri pentru Zuckerberg.

Citeşte mai multe despre reţeaua socială Facebook pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici