Gândul devine din 8 aprilie un produs media exclusiv digital - online, iPad şi pe mobil

Ziarul Gândul adoptă un nou model de business şi, din 8 aprilie, oferă cititorilor o experienţă digitală completă - online, pe iPad şi pe mobil, devenind un produs media exclusiv digital.

Urmărește
308 afișări
Imaginea articolului Gândul devine din 8 aprilie un produs media exclusiv digital - online, iPad şi pe mobil

Gândul devine din 8 aprilie un produs media exclusiv digital - online, iPad şi pe mobil

Pe 8 aprilie, ziarul lansează aplicaţia proprie pentru iPad şi dezvăluie noua versiune a site-ului gândul.info, cu multiple funcţionalităţi noi şi un layout restilizat, menite să îmbunătăţească experienţa utilizatorilor, indiferent de dispozitivul de pe care utilizatorii accesează informaţia.

Prezentăm integral comunicatul pe această temă:

"gândul adoptă un nou model de business şi oferă cititorilor experienţa digitală completă: online, pe iPad şi pe mobil. Pe 8 aprilie, ziarul lansează aplicaţia proprie de iPad şi dezvăluie noua versiune a site-ului gândul.info, cu multiple funcţionalităţi noi şi un layout restilizat. Prin adoptarea noului model de business, ziarul face tranziţia de la print la noile platforme de distribuţie a conţinutului.

"În mass-media din România, gândul este prototipul unui nou model de business exclusiv digital, în care conţinutul de calitate ajunge la cititori prin cele mai moderne platforme. Online, pe iPad şi pe mobil, cititorii vor avea acces la informaţiile exclusive cu care ziarul i-a obişnuit, la opiniile unora dintre cei mai apreciaţi editorialişti din presa românească, dar şi la infografice, fotografii şi video ce valorifică potenţialul de multimedia şi de interactivitate pe care îl oferă web-ul şi dispozitivele mobile. Vom continua investiţia in conţinutul de calitate şi vom converti gândul într-un produs al viitorului", spune redactorul-şef Claudiu Pândaru.

gândul pe iPad pune în valoare continutul jurnalistic exclusiv al publicaţiei, reacţia sa rapidă la breaking news, articolele de opinie ale jurnaliştilor şi combinaţia de hard news şi materiale de lifestyle familiară celor care citesc gândul pe online. Pe lângă structurarea specifică a conţinutului editorial, ediţia de iPad mizează pe un design elegant şi pe o navigare uşoară între articole.
Aplicaţia va putea fi descărcată gratuit din AppStore.

Printre feature-urile ediţiei gândul de iPad se numără:

• Navigare simplă între secţiuni şi între articole, precum şi în interiorul galeriilor foto
• Posibilitate de lectură offline
• Opţiuni de share: utilizatorii pot trimite articolele pe e-mail şi pe Twitter sau le pot recomanda pe Facebook direct din aplicaţie
• Alerte de breaking news

Lansarea aplicaţiei este însoţită de un concurs prin care cititorii gândul au ocazia de a câştiga 30 de iPad-uri, câte unul pe zi. Concursul se va desfăşura între 8 aprilie şi 8 mai, pe gândul.info.
Tot pe 8 aprilie, gândul va lansa noua versiune a site-ului gândul.info, cu un layout restilizat şi funcţionalităţi menite să îmbunătăţească experienţa utilizatorilor. Dosarele speciale pe evenimente, optimizarea şi conţinutul multimedia şi interactiv îmbogăţit (infografice interactive, video şi live video) sunt câteva dintre noile elemente create în beneficiul cititorului.

"Noua versiune reflectă angajamentul gândul de a fi cel mai dinamic produs jurnalistic din România, cu o selecţie optimă de informaţii, abordări inedite ale subiectelor care fac agenda zilei şi opinii pertinente", spune Claudiu Pândaru.

Despre gândul

gândul reflectă actualitatea socială, politică şi economică prin unghiuri de abordare jurnalistică originale şi informaţii exclusive. Articolele despre evenimente de impact sunt completate de materiale de lifestyle, reportaje şi comentarii semnate de jurnalişti de prestigiu, pentru a oferi o cheie de lectură a prezentului celor peste 1,3 milioane de vizitatori unici pe lună ai site-ului gândul.info. În februarie 2011, gândul.info a fost singurul site de ştiri generale din top 10 care a înregistrat o creştere de trafic: +5% vizitatori unici, până la un total de 1,367 milioane de cititori, şi +6,5% afişări, până la un total de 12,696 milioane, conform SATI. Pe mobil, gândul poate fi citit la adresa m.gandul.info."

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici