Google vrea să ELIMINE folosirea parolelor în serviciile sale pentru dispozitive mobile

Google a anunţat că are în vedere eliminarea parolelor pentru a facilita accesul utilizatorilor la serviciile pe care le oferă, compania testând în prezent modalitatea de folosire a acestora în varianta pentru dispozitive mobile, fără a avea nevoie de un cuvânt secret, informează elpais.com.

Urmărește
10335 afișări
Imaginea articolului Google vrea să ELIMINE folosirea parolelor în serviciile sale pentru dispozitive mobile

Google vrea să ELIMINE folosirea parolelor în serviciile sale pentru dispozitive mobile

Pentru că parolele, care conţin litere şi cifre, sunt greu de memorat, iar acestea nu asigură securitatea poştei electronice a utilizatorului şi pentru a elimina cei doi sau mai mulţi paşi pentru crearea sau accesarea unui cont de e-mail, Google testează un nou sistem.

Testul se face cu ajutorul unui grup de utilizatori ai serviciilor Google, iar cheia este telefonul mobil. Va fi suficient ca utilizatorul să-şi scrie adresa de e-mail. Acesta va primi un mesaj şi va confirma dacă, într-adevăr, este el cel care doreşte să acceseze contul de pe un alt dispozitiv.

TITLURILE ZILEI

Compania nu a dezvăluit tipul de dispozitive pe care se testează sistemul şi nici numărul de utilizatori incluşi în acest program, însă unul dintre aceştia, Rohit Paul, foloseşte un telefon mobil Nexus 6p, lansat în 2015, de companiile Mountain View şi Huawei.

Noul sistem nu va elimina complet parola, acesta o va cere în momentul în care va detecta un comportament suspect al utilizatorului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici