Grupul Discovery mizează pe Jerry Springer pentru extinderea în Europa a noii televiziuni ID Xtra

Grupul Discovery mizează pe Jerry Springer, un veteran al industriei de divertisment americane, pentru extinderea în Europa a noii televiziuni ID Xtra, pe care compania a lansat-o pe 1 aprilie în mai multe ţări de pe continent, între care Rusia, Ungaria, Bulgaria şi Republica Cehă.

Urmărește
111 afișări
Imaginea articolului Grupul Discovery mizează pe Jerry Springer pentru extinderea în Europa a noii televiziuni ID Xtra

Grupul Discovery mizează pe Jerry Springer pentru extinderea în Europa a noii televiziuni ID Xtra

ID Xtra va fi lansată în versiuni Standard Definition şi High Definition şi în alte ţări din regiunea Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA) pe parcursul acestui an, fiind de aşteptat ca şi România să se numere printre următoarele ţări în care programele acestei televiziuni vor fi disponibile.

Show-ul vedetă al ID Xtra este "Tabloid", care îl are ca gazdă pe Jerry Springer, un veteran al industriei de televiziune americane, care, la vârsta de 70 de ani continuă să îşi pună amprenta pe zone din cele mai diverse ale divertismentului şi să îi atragă pe telespectatori, spre deosebire de alte celebrităţi ale micului ecran din SUA, precum Jay Leno şi David Letterman, care au decis să se retragă din activitate.

Televiziunea ID Xtra şi programele sale au fost prezentate de Paul Welling, Senior Vice President, Head of Channels, Discovery Networks CEEMEA, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Cannes, în contextul MIPDOC, o secţiune a târgului de televiziune MIPTV, una dintre cele mai importante manifestări de profil din lume. La acest eveniment a fost invitată şi agenţia MEDIAFAX.

ID Xtra - o televiziune dedicată în special femeilor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani, curioase şi iscoditoare - difuzează programe de calitate, într-un format contemporan şi cu stil, acoperind genurile mister şi suspans, după cum a explicat Paul Welling.

El a spus că ID Xtra completează portofoliul Discovery, care mai include o televiziune dedicată misterului şi suspansului - ID Investigation Discovery -, însă care abordează programele într-o manieră mai serioasă, concentrându-se pe partea de investigaţie.

"Există diferenţe între ID Xtra şi ID Investigation Discovery. Compania Discovery este foarte bună în zona de televiziune pentru bărbaţi, iar cu ID Investigation Discovery vom continua să ne concentrăm pe zona de investigaţie a programelor, însă, în cazul ID Xtra, povestea se află în centrul programului, iar telespectatorii pot afla de asemenea ce este în spatele poveştii", a spus Paul Welling.

Potrivit acestuia, cuvintele cheie ale programelor difuzate de ID Xtra sunt "senzual", "glossy", "captivant" şi "glumeţ".

"Investigation Discovery s-a lansat în SUA în anul 2008 şi a avut un imens succes. Vrem să investim în această televiziune, care, la nivel internaţional, are în prezent 88 de milioane de abonaţi, dintre care 27 de milioane sunt în regiunea CEEMEA. În 2012, am introdus pe micile ecrane din SUA o versiune împrospătată a acestui brand - ID Investigation Discovery. Acum oferim un nou produs, ID Xtra, şi în regiunea CEEMEA", a mai spus Paul Welling.

De asemenea, Paul Welling a precizat că pe pieţele din CEEMEA televiziunea ID Xtra va fi distribuită complementar cu ID Investigation Discovery, putând-o însă înlocui în anumite ţări pe aceasta din urmă, în funcţie de oportunităţile de business şi de discuţiile cu operatorii de cablu şi satelit.

Show-ul principal al noii televiziuni ID Xtra, "Tabloid", prezentat de Jerry Springer, cuprinde pentru moment 10 episoade de câte o oră, în care sunt prezentate cele mai bizare poveşti (asociate în general unor crime) care au devenit ştiri de primă pagină, inclusiv în ziarele de tip tabloid, dar nu numai. "Este o reconstrucţie a unor fapte, a unor poveşti reale", a spus Paul Welling.

Jerry Springer, celebru la nivel internaţional datorită programului "The Jerry Springer Show" (în care sunt prezentaţi oameni aflaţi în situaţii ciudate, dar şi comportamente bizare, confesiuni, aspecte din relaţii disfuncţionale etc.), are o mare experienţă în domeniul politicii. În 1968 a fost implicat în campania prezidenţială a lui Robert F. Kennedy, iar, după asasinarea acestuia, a lucrat la o firmă de avocatură din oraşul Cincinnati, statul american Ohio. A intrat în politică, iar, în 1977, pe când avea 33 de ani, a fost ales primar al oraşului Cincinnati. Din 1982 a intrat în televiziune, iar, în 1991, a început să găzduiască show-ul care l-a consacrat.

Din toată această experienţă spune că a învăţat că "oamenii iubesc poveştile". "Este un nonsens că televiziunea ne-a schimbat felul de-a fi. Şi înainte oamenii vorbeau despre lucrurile bizare. Televiziunea a făcut ca vecinătatea noastră să fie cunoscută la nivel internaţional. Motivul creşterii rapide a acestei reţele de televiziune Investigation Discovery este acela că le oferă oamenilor ceea ce întotdeauna şi-au dorit. Întotdeauna oamenii au fost fascinaţi de comportamentul uman. Oamenii iau decizii, iar uneori acestea sunt radicale, însă suntem fascinaţi de ele", a explicat Jerry Springer în timpul evenimentului de la Cannes.

El a spus că a acceptat să fie gazda show-ului "Tabloid" de la ID Xtra datorită poveştilor pe care le prezintă. "Televiziunea comercială, în general, nu oferă multe oportunităţi pentru povestire. Aceste poveşti prezentate în programul «Tabloid» s-au întâmplat, le-am văzut în ziarele tabloide. Poveştile astea se vând singure, sunt mai mult decât ştiri, ficţiune, tabloid", a spus Jerry Springer.

În afară de show-ul "Tabloid" (care este difuzat seara, la ore diferite în funcţie de ţara în care este retransmisă ID Xtra), printre programele difuzate de această televiziune se numără şi "Redrum" (cuvântul inversat al substantivului "murder" - crimă), "House of Horrors: Kidnapped" şi "Crime with Tamron Hall".

Discovery Communications este una dintre cele mai importante companii din lume în domeniul programelor documentare, având peste 2,5 miliarde de abonaţi în peste 220 ţări şi teritorii.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent zece televiziuni: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD, Discovery Science HD şi Discovery Turbo Extra HD.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici