Huffington Post îşi lansează propria televiziune online

Site-ul de informaţii american Huffington Post îşi va lansa în această vară propria televiziune online, HuffPost Streaming Network, care va difuza "un talk show continuu", respectiv 12 ore de program original timp de cinci zile pe săptămână.

Urmărește
211 afișări
Imaginea articolului Huffington Post îşi lansează propria televiziune online

Huffington Post îşi lansează propria televiziune online

Anunţul a fost făcut de fondatoarea grupului media Huffington Post, Arianna Huffington, într-o postare pe blog, cu ocazia împlinirii unui an de când site-ul de ştiri şi opinie pe care l-a fondat a fost cumpărat de AOL pentru suma de 315 milioane de dolari, relatează guardian.co.uk.

Roy Sekoff, cofondator al Huffington Post, a descris proiectul noii televiziuni ca pe o întâlnire între CNN şi YouTube şi a precizat că postul TV online va avea aproximativ 100 de angajaţi.

"Reţeaua va fi construită în jurul unor programe ce vor pune în lumină cele mai importante, mai fierbinţi şi mai pasionate poveşti acoperite de HuffPost în orice moment, ce vor fi folosite ca puncte de plecare pentru discuţii, comentarii şi comedie", a spus Arianna Huffington.

"Aceste programe vor fi pe cât de lungi - sau scurte - va fi nevoie. Nu vom fi limitaţi de restricţiile de timp obişnuite în televiziune. În schimb, HuffPost Streaming Network va stimula experienţa online", a spus ea.

Arianna Huffington a mai spus că noua televiziune online va fi "mai relaxată, mai liberă şi mult mai spontană şi interactivă" decât televiziunile tradiţionale.

Huffington, care a descris cumpărarea site-ului său de către AOL prin "1 + 1 = 11", a mai spus că cele 12 luni care au trecut de atunci au fost extraordinare.

Huffington Post este un site american de informaţii şi un blog agregator de ştiri fondat de Arianna Huffington, Kenneth Lerer şi Jonah Peretti. În SUA, Huffington Post are 36,2 milioane de vizitatori unici pe lună.

Lansarea televiziunii online HuffPost Streaming Network vine în contextul în care Huffington Post s-a extins în străinătate.

Astfel, o versiune în limba franceză a site-ului Huffington Post, coordonată de Anne Sinclair, soţia fostului director FMI Dominique Strauss-Kahn, a fost lansată în 23 ianuarie. Noul site, realizat în întregime în limba franceză, care a fuzionat cu site-ul Le Post, controlat de Le Monde, este disponibil începând din 23 ianuarie la adresa www.huffingtonpost.fr.

După Franţa, prima ţară non-anglofonă în care a fost lansat Huffington Post, urmează ca în luna martie să fie lansată şi versiunea spaniolă a site-ului, în colaborare cu El Pais.

Ediţia italiană a site-ului Huffington Post ar urma să fie lansată în aprilie, în colaborare cu grupul de presă L'Espresso, editorul cotidianului La Repubblica.

Lansat în 2005 şi achiziţionat în februarie 2011 de portalul AOL, Huffington Post şi-a început expansiunea dincolo de graniţele Statelor Unite ale Americii prin lansarea a două noi ediţii anglofone - una în Canada şi una în Marea Britanie.

Ca parte a tranzacţiei cu AOL, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post şi editor-şef al publicaţiei, a fost numită preşedinte şi redactor-şef al Huffington Post Media Group, care include Huffington Post şi alte divizii de conţinut ale AOL, precum Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch şi StyleList.

Printre semnatarii materialelor din Huffington Post se numără Barack Obama, Hillary Clinton, Michael Moore, Jimmy Demers, Madonna, Alec Baldwin, Norman Mailer, Donna Karan, Robert Redford, Alec Baldwin, Donatella Versace.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici