Logoul MGM Channel a fost revizuit digital şi animat în format 3D

Logoul MGM Channel - celebrul "leu Leo" - a fost revizuit digital şi animat în format 3D, elementele grafice ale postului de televiziune putând fi vizualizate la nivel internaţional, inclusiv în România, de la 1 mai, odată cu lansarea noii imagini a canalului.

Urmărește
171 afișări
Imaginea articolului Logoul MGM Channel a fost revizuit digital şi animat în format 3D

Logoul MGM Channel a fost revizuit digital şi animat în format 3D (Imagine www.mgm.com)

Potrivit unui comunicat, televiziunea de filme MGM Channel are, începând cu 1 mai, o nouă imagine, noul design al canalului fiind "mai proaspăt şi modern, dar în acelaşi timp clasic, elegant şi aliniat valorilor puternice hollywoodiene".

Totodată, niciun element grafic nu a rămas neschimbat, iar din 1 mai chiar şi logoul MGM cu celebrul "leu Leo" a fost revizuit digital şi animat în format 3D.

"Farmecul hollywoodian este reflectat prin fiecare element grafic al design-ului care apare pe ecran, în special prin luminozitatea dată de reflectoarele de pe platoul de filmare, strălucirea showbiz-ului şi a scenelor din film. Plecând de la acestea, fiecare eveniment din program este special conceput şi reprezentat printr-o scenă caracteristică: o actriţă face cu mâna fotografilor, un actor fuge de o sirenă de poliţie, un cuplu dansează pe platou", se arată în comunicat.

Pe lângă noul design, canalul MGM Channel introduce un nou sistem informativ pe ecran, pentru a îmbunătăţi experienţa oferită telespectatorilor în faţa televizoarelor. Astfel, după fiecare pauză, pe ecran vor fi anunţate următoarele două filme, oferind astfel telespectatorului mai multă informaţie în timpul zilei.

Schimbarea de imagine şi grafică se va reflecta şi în conţinutul canalului. Astfel, din vara lui 2010, MGM Channel va difuza filme noi, documentare, actori şi programe noi. În plus, MGM Channel va difuza începând din acest an şi programe cu noi chipuri - tinere din serialele şi filmele recente, pentru a atrage audienţa tânără.

De asemenea, website-ul dedicat MGM Channel a fost adaptat noului design. Înfăţişarea şi structura acestuia vor fi schimbate, iar website-ul va fi complet relansat.

"Odată cu aceste schimbări de design şi cu noua imagine a canalului MGM Channel suntem încrezători că vom reuşi să extindem interesul demografic şi să atragem o audienţă mai tânără, pe lângă publicul nostru ţintă principal (39-49 ani), căruia ne vom adresa în continuare. Astfel, filmele clasice vor deveni mai atractive şi mai accesibile unei audienţe mai vaste", declară Philip Mordecai, MGM Channel General Manager.

MGM Channel - unul dintre cele mai cunoscute canale de film - s-a lansat în România în octombrie 2006 şi este în totalitate subtitrat în limba română. Având ca simbol de brand maiestuosul leu - cel mai puternic brand din industria de film, cu un conţinut constând în filme din arhiva MGM, acest post TV de filme difuzează producţii de toate genurile: de la comedie, filme romantice, dramă la acţiune şi aventură.

În prezent, televiziunea MGM Channel este inclusă şi în pachetul digital al companiei de telecomunicaţii UPC, pe Focus Sat, platforma digitală a UPC, dar şi în grilele unor operatori mici şi mijlocii din România, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Chello Networks, compania care distribuie History Channel în România.

Înfiinţată în 1924, compania MGM, prin filiala sa Metro-Goldwyn-Mayer Inc., este implicată în producţia şi distribuţia la nivel mondial a produselor de divertisment, inclusiv a filmelor, programelor de televiziune, home video, media interactivă şi deţine licenţa pentru vânzarea acestora. MGM Channel face parte din divizia MGM Networks. MGM este acţionar la canalele de televiziune care sunt difuzate în peste 110 ţări din întreaga lume.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici