Marile televiziuni americane şi-au vândut pachetele de publicitate pe 2011-2012

Principalele retele de televiziune din SUA au vândut în avans pachetele de publicitate pentru sezonul 2011-2012. CBS, Fox, ABC, NBC si CW au realizat vânzări în valoare de 9 miliarde de dolari, faţă de cele 8.5 de miliarde de dolari estimate în 2010. Este o creştere de 6 la 8%.

Urmărește
240 afișări
Imaginea articolului Marile televiziuni americane şi-au vândut pachetele de publicitate pe 2011-2012

Marile televiziuni americane şi-au vândut pachetele de publicitate pe 2011-2012 (Imagine: Shutterstock)

CBS, cea mai vizionată reţea tv din Statele Unite, conduce în topul televiziunilor americane cu o creştere de 15 de procente şi un avans de 2.7 miliarde de dolari. Celelalte televiziuni se laudă cu câştiguri la pachetele publicitare în jur de 10 procente.

NBC a afişat cel mai mic câştig, de doar 9%. Grupul de telecomunicaţii Time Warner a încheiat afaceri în creştere cu aproximativ 13%, potrivit unor surse din interiorul businessului.
Analistul companiei Wunderlich Securities,Matthew Harrigan, spune că reţeaua ViacomMTV a realizat de asemenea un inventar important.
Citeşte mai multe despre pachetele publicitare vândute de marile televiziuni americane pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici