Mediafax Monitorizare - membru al Asociaţiei Internaţionale pentru Măsurare şi Evaluare a Comunicării

Mediafax Monitorizare, parte a Mediafax Group, a devenit, începând de marţi, membru al Asociaţiei Internaţionale pentru Măsurare şi Evaluare a Comunicării (AMEC).

Urmărește
409 afișări
Imaginea articolului Mediafax Monitorizare - membru al Asociaţiei Internaţionale pentru Măsurare şi Evaluare a Comunicării

Mediafax Monitorizare - membru al Asociaţiei Internaţionale pentru Măsurare şi Evaluare a Comunicării

"Suntem încântaţi să urăm bun venit Mediafax Monitorizare în cadrul AMEC. Comisia de Evaluare a AMEC a fost plăcut impresionată de profesionalismul şi de strategia de dezvoltare a Mediafax Monitorizare şi vom depune toate eforturile pentru a-i sprijini pe viitor prin punerea la dispoziţie a informaţiilor şi expertizei acumulate de ceilalţi parteneri membri AMEC", a declarat Barry Leggeter, directorul executiv AMEC.

"Prin afilierea la AMEC, Mediafax Monitorizare se alătură singurei organizaţii profesionale din lume specializată în monitorizare şi evaluare media, acest fapt deschizând oportunităţi de conectare cu numeroşi profesionişti din domeniu si de acces la informaţii şi know-how pentru dezvoltarea continuă a serviciilor pe care le oferim", a precizat Andra Voiculescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.

AMEC este o organizaţie profesională internaţională formată din agenţiile şi specialiştii care furnizează servicii de monitorizare media şi cercetare în domeniul comunicării. Înfiinţată în 1996 la Londra, asociaţia are ca obiectiv definirea şi dezvoltarea acestei industrii la scară internaţională cu standarde profesionale superioare, atât pentru companiile furnizoare, cât şi pentru beneficiari. În prezent, asociaţia are peste 120 de membri în 41 de ţări.

AMEC pune la dispoziţie membrilor săi informaţii, know-how şi un ghid de bune practici. De asemenea, membrii asociaţiei se bucură de anumite avantaje, dar au şi obligaţia de a menţine cele mai înalte standarde de profesionalism.

Anual, AMEC organizează Summit-ul Internaţional de Monitorizare, la care participă profesionişti în comunicare din peste 25 de ţări. În 2014, summit-ul va avea loc la Amsterdam. De asemenea, în cadrul AMEC funcţionează AMEC College, având rolul de sursă educaţională.

Prin alăturarea la AMEC, Mediafax Monitorizare va avea posibilitatea de a împărtăşi expertiza şi cunoştinţele acumulate pe piaţa monitorizării din România, în calitate de prim jucător pe această piaţă şi de a i se recunoaşte rezultatele deosebite şi contribuţia la stabilirea unor standarde cât mai ridicate de profesionalism.

Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de circa 350 de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de ştiri radio şi TV şi linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează. Mediafax Monitorizare deţine un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calităţii. Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici