Mediafax Monitorizare: Oprescu, Apostu şi Mazăre - cei mai mediatizaţi primari în online

Sorin Oprescu (Bucureşti), Sorin Apostu (Cluj-Napoca) şi Radu Mazăre (Constanţa) se află pe primele trei locuri în topul celor mai mediatizaţi primari în mediul online, în decursul lunii iunie, arată o analiză Mediafax Monitorizare.

Urmărește
717 afișări
Imaginea articolului Mediafax Monitorizare: Oprescu, Apostu şi Mazăre - cei mai mediatizaţi primari în online

Mediafax Monitorizare: Oprescu, Apostu şi Mazăre - cei mai mediatizaţi primari în online

Analiza a luat în calcul primarii reşedinţelor de judeţ (cu excepţia primarului suspendat al Craiovei, Antonie Solomon) şi pe cel al Capitalei şi a fost realizată în perioada 1 - 30 iunie pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter şi pagini publice de Facebook - în total, circa 54.500 de surse online în limba română urmărite de Mediafax Monitorizare.

Ierarhia vizibilităţii este condusă de Sorin Oprescu, care înregistrează peste 31% dintre menţiunile din online despre cei 41 de primari (2905 de menţiuni din totalul de 9286).

Sorin Apostu şi Radu Mazăre îşi alocă, la rândul lor, câte 7,4%, respectiv 6,8% din mediatizare, ei fiind urmaţi de primarii din Sibiu şi Iaşi - Klaus Iohannis şi Gheorghe Nichita - cu 5,2%, respectiv 5%.

Top 10 îi mai include pe Ion Lungu (Suceava) - 4,1%, Gheorghe Ciuhandu (Timişoara) - 3,7%, Gheorghe Falcă (Arad) - 3%, Tudor Pendiuc (Piteşti) şi Gheorghe Ştefan (Piatra-Neamţ) - 2,5% fiecare.

Împreună, cei zece edili din fruntea clasamentului cumulează 71% din totalul menţiunilor, în timp ce restul se distribuie între ceilalţi 31 de primari.

În timp ce Sorin Oprescu are cel mai mare număr de menţiuni pe toate cele patru categorii de surse online monitorizate, locul secund este ocupat de Sorin Apostu în cazul site-urilor, Gheorghe Ciuhandu în cazul blogurilor, Klaus Iohannis pe Facebook şi Radu Mazăre pe Twitter.

Pentru primarii din top 10, site-urile au generat cea mai mare parte a vizibilităţii, având o pondere de 86% în mediatizare. Ierarhia categoriilor de surse online din acest punct de vedere este completată de Twitter - 6%, bloguri - 5% şi Facebook - 3%.

Mediafax Monitorizare monitorizează în prezent toate categoriile de surse online: presă, dar şi social media. Astfel, agenţiile de PR şi specialiştii în comunicare din companii pot afla ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe aproape 54.500 de surse în limba română: 978 site-uri de ştiri, 27.158 bloguri, 13.577 conturi de Twitter şi 12.695 pagini publice de Facebook.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici