Mediafax.ro, cel mai popular brand de ştiri generale pe Facebook

Mediafax.ro este pe primul loc la categoria "Ştiri generale" într-un top al celor mai populare branduri din presa românească pe Facebook, conform unui raport realizat de Facebrands.ro, un serviciu nou de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania.

Urmărește
442 afișări
Imaginea articolului Mediafax.ro, cel mai popular brand de ştiri generale pe Facebook

Mediafax.ro, cel mai popular brand de ştiri generale pe Facebook

Potrivit raportului lansat luni de dezvoltatorii Facebrands.ro - agenţia de comunicare în social media Standout si Byte Flux - Mediafax.ro are cei mai multi fani pe Facebook dintre site-urile de ştiri generale, dar este pe primul loc şi într-un top mixt ce include atât publicaţiile tipărite cotidiene integrate cu ediţiile lor online, cât şi publicaţiile exclusiv online.

Astfel, la momentul lansării raportului, Mediafax.ro avea 16.389 de fani pe Facebook şi este urmat în "top 5 online" de site-urile Apropo.ro (11.616 fani), HotNews.ro (9.642 fani), Realitatea.net (9.103 fani) si Revista Presei Online (4.539 fani).

În "top 5 mixt", Mediafax.ro este urmat de Adevărul (16.321 fani), Apropo.ro (11.616 fani), HotNews.ro (9.642 fani) şi Realitatea.net (9.103 fani).

La categoria "Ştiri generale. Publicaţii cu echivalent în print", pe primul loc s-a clasat Adevărul (16.321 fani), urmat de Jurnalul Naţional (6.753 fani), evz.ro (6.716 fani), Cancan Web (6.388 fani) şi Libertatea.ro (6.147 fani).

Postul TV cu cei mai mulţi fani pe Facebook în România este Discovery România, cu 93.747 fani în ziua de 16 ianuarie 2011, urmat de UTV, cu 34.092 fani, şi Pro TV, cu 20.010 fani.

La categoria Sport, primul loc este ocupat de ProSport, care a reuşit să adune 47.430 de fani. Pe următoarele locuri în acest clasament urmează FC Steaua Bucureşti, gsp.ro, Dinamo Bucureşti şi FC Universitatea Craiova.

La categoria Auto & Moto, pe primul loc se află ProMotor, cu peste 81.000 de fani pe Facebook, urmat de MercedesBenz România, 4tuning, AutoSaga şi Autovit.ro.

Emisiunea TV cu cei mai mulţi fani pe Facebook în România este "Cronica Cârcotaşilor", cu 141.117 fani în ziua de 16 ianuarie 2011, urmată de "Mondenii Show", cu 20.265 fani, şi "România, te iubesc!" pe locul al treilea, cu 8.416 fani în ziua de 16 ianuarie 2011.

Postul de radio cu cei mai mulţi fani pe Facebook în România este Radio ZU, cu 170.884 în ziua de 16 ianuarie 2011, care are cu 20% mai mulţi fani decât postul de pe locul al doilea, Kiss FM. Pe locul al treilea s-a situat Vibe FM, cu 97.911 fani.

French Kiss @ Kiss FM, cu 4.019 fani în ziua de 16 ianuarie 2011, este emisiunea radio cu cei mai mulţi fani pe Facebook în România. Pe locul al doilea s-a clasat "We can do the ZU", de pe Radio Zu, cu 3.974 fani, urmată de emisiunea "Sunetul Secret la Europa FM", cu 2.493 fani.

La categoria "Ştiri de business", ce cuprinde atât paginile de Facebook ale publicaţiilor tipărite, integrate cu ediţiile online ale acestora, cât şi publicaţiile exclusiv online,Wall-Street.ro (6.346 fani) este pe primul loc, urmat de Capital.ro (3.687 fani) şi PR Romania (3.424 fani).

Academia Caţavencu (47.569 fani) este pe primul loc la categoria "Reviste", urmată de Decât o Revistă (17.691 fani) şi Dilema veche (14.852 fani).

Pe de altă parte, la categoria "Vedetele mass-media cu cei mai mulţi fani pe Facebook", pe primul loc se clasează Mircea Badea (103.319 fani), urmat de Dani Oţil (42.183), Bianca Drăguşanu (36.033 fani), Şerban Huidu (30.108 fani) şi Andi Moisescu (21.712 fani).

În ceea ce priveşte personalităţile din lumea sportului populare pe Facebook, Gheorghe Hagi este pe primul loc, cu 96.457 fani, urmat de Adrian Mutu (46.464 fani), Nadia Comăneci (41.062 fani), Daniel Negreanu (33.698 fani) şi Mirel Rădoi (30.610 fani).

Potrivit Facebrands.ro, în România există circa 2,4 milioane de abonaţi ai Facebook.

Facebrands.ro monitorizează paginile româneşti de Facebook create de persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc), arătând creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie. La aceste informaţii se adaugă analize pe baza cifrelor monitorizate, care vor fi disponibile la adresa http://reports.facebrands.ro.

Facebrands.ro include în acest moment în monitorizare peste 3.000 de pagini româneşti de Facebook, estimându-se o creştere în următoarele luni la peste 5.000. Aceste pagini sunt grupate pe www.facebrands.roin în 47 de categorii şi 54 subcategorii, precum şi într-un clasament general al tuturor paginilor de Facebook din România monitorizate de acest serviciu.

"Adăugam zilnic zeci de pagini româneşti în sistemul nostru de monitorizare, însă recomandăm tuturor marketerilor care gestionează astfel de pagini să le înscrie imediat după lansare pentru a beneficia de datele monitorizate de facebrands.ro", a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei Standout.

"Datele prezentate de facebrands.ro sunt actualizate la un interval de 10 minute, oferind o imagine în timp real a prezenţei brandurilor româneşti pe Facebook", a adăugat Andrei Ştefan, managerul Byte Flux.

Standout este o agenţie de comunicare pe bloguri şi reţele sociale, cu patru ani de experienţă. Agenţia derulează permanent campanii pe cele mai vizitate bloguri şi reţele sociale din România, gestionând o reţea de peste 200 de bloguri româneşti selectate după criterii cantitative şi calitative.

Standout a implementat în 2010 campanii pentru branduri ca Orange, Rompetrol, Sony, Gealan, BCR, Coca-Cola, Toshiba, Dove, Rexona, HP, Beck's, UPC, Santal, Jacobs, KLM, Titan, Praktiker, Dacia, Beko, Signal şi Rama.

Byte Flux este o agenţie de web şi software development din Bucureşti, cu o experienţă de peste şapte ani în domeniu, regăsită în produse media precum Wall-Street.ro, Kuponiada.ro, Kudika.ro şi Redutti.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici