Mobilizare pe Internet pentru donaţii necesare sinistraţilor din Japonia

Companii precum Apple şi giganţi online precum Google, Facebook şi Twitter oferă posibilitatea unor donaţii prin Internet pentru sinistraţii din Japonia, la trei zile după puternicul seism urmat de un tsunami devastator.

Urmărește
71 afișări
Imaginea articolului Mobilizare pe Internet pentru donaţii necesare sinistraţilor din Japonia

Mobilizare pe Internet pentru donaţii necesare sinistraţilor din Japonia (Imagine: Mediafax Foto)

"În toţi aceşti ani, Japonia a oferit lumii atât de multe în materie de tehnologie. Acum a venit momentul să le oferim şi noi ceva", scrie Amina Naqvi, o utilizatoare a Facebook.

Crucea Roşie utilizează site-ul de socializare Facebook pentru a lansa o campanie de donaţii. Până acum, 1.300 de persoane au donat în total 50.000 de dolari, obiectivul fiind suma de 75.000 de dolari.

Grupul american Apple a introdus o opţiune la serviciul iTunes care le permite abonaţilor să doneze între cinci şi 200 de dolari Crucii Roşii.

La rândul său, site-ul Twitter actualizează permanent informaţiile şi legăturile utile pentru site-uri de caritate.

Zynga, un site specializat în jocuri pe Facebook, speră să colecteze două milioane de dolari pentru Fondul de urgenţă necesar ajutării copiilor japonezi. Zynga oferă posibilitatea cumpărării de bunuri virtuale în unele din jocurile precum CityVille, FrontierVille şi FarmVille.

Google a pus la dispoziţie un serviciu de căutare pentru persoanele dispărute sau sinistrate, oferind şi o serie de informaţii utile. Până luni la ora 5.30 GMT (7.30, ora României), aproape 140.000 de mesaje fuseseră lăsate de persoane care încearcă să ia legătura cu prieteni sau rude.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici