Ofensiva televiziunilor pentru adulţi, Hustler TV şi Dorcel TV, în variante HD şi 3D, în România

Televiziunile pentru adulţi Hustler TV şi Dorcel TV, în variante HD şi chiar 3D, vor să se lanseze pe piaţa audiovizualului românesc, potrivit unor anunţuri făcute la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu de la Bucureşti de distribuitorii acestora în România.

Urmărește
8814 afișări
Imaginea articolului Ofensiva televiziunilor pentru adulţi, Hustler TV şi Dorcel TV, în variante HD şi 3D, în România

Ofensiva televiziunilor pentru adulţi, Hustler TV şi Dorcel TV, în variante HD şi 3D, în România

Pe piaţa audiovizualului din România sunt deja disponibile televiziunile Hustler TV şi Blue Hustler, prezente în grilele mai multor operatori de cablu şi DTH. Spre exemplu, Hustler TV este prezent în oferta UPC şi Romtelecom.

În plus, la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu de la Bucureşti, biroul din România al companiei Chello Centrale Europe a anunţat că distribuie pe piaţa audiovizualului românesc variantele de înaltă definiţie Hustler TV HD şi Hustler TV 3D.

"Hustler HD este disponibil, urmând ca în partea a doua a anului viitor - începutul anului 2013 să fie distribuit şi Hustler 3D", a declarat pentru MEDIAFAX Anda Mânza, Country Manager Chello Central Europe România, prezentă la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu de la Bucureşti.

Pe de altă parte, şi compania producătorului francez de filme porno Marc Dorcel este interesată să cucerească nişa filmelor pentru adulţi din audiovizualul românesc, prin lansarea în România a televiziunilor Dorcel TV HD, Dorcel TV 3D, dar şi Redlight TV, care are şi varianta full HD.

Anunţul a fost făcut la Convenţia de Comunicaţii prin Cablu de la Bucureşti de Angela Triboi-Gasic, reprezentant al companiei lui Marc Dorcel în România.

"Dorcel TV este o televiziune de referinţă în domeniul conţinutului pentru adulţi. Dorcel TV e disponibil atât în versiunea standard, cât şi HD şi 3D", a spus Angela Triboi-Gasic.

În momentul de faţă, Dorcel TV este disponibil abonaţilor reţelei de telecomunicaţii Ines Group.

În grilele operatorilor de cablu şi DTH din România şi-au făcut loc, până în prezent, mai multe televiziuni străine pentru adulţi. Astfel, pe lângă Hustler TV şi Blue Hustler, telespectatorii români abonaţi pot vedea, în anumite condiţii, şi Playboy TV, Private Spice, Daring!TV, Super One.

Difuzarea televiziunilor străine pentru adulţi în România trebuie să respecte mai multe aspecte prevăzute de Codul de reglementare a conţinutului audiovizual.

Astfel, potrivit articolului 27 din Cod, "distribuitorii de servicii media audiovizuale pot retransmite serviciile de programe 18+ numai în intervalul orar 1,00 - 5,00, în următoarele situaţii: a) codat în cadrul unor pachete opţionale special dedicate adulţilor, în sistem analogic; b) restricţionat prin intermediul unui sistem de control parental, în sistem digital", iar "serviciile de programe 18+ pot fi comercializate numai la solicitarea abonatului, în pachete care conţin exclusiv astfel de programe, şi necondiţionat de achiziţia altor pachete de servicii". Totodată, "programele 18+ nu pot fi difuzate de către furnizori de servicii media audiovizuale aflaţi sub jurisdicţia României".

Cea de-a 16-a ediţie a Convenţiei de Comunicaţii prin Cablu - singurul târg românesc de televiziune şi echipamente destinate comunicaţiilor prin cablu - a debutat marţi şi continuă miercuri, la Hotelul Marriott din Bucureşti, în organizarea Asociaţiei de Comunicaţii prin Cablu (ACC).

ACC este organizaţia profesională a distribuitorilor de programe TV prin cablu şi satelit din România, care reprezintă interesele principalelor companii din domeniu, ce deservesc peste 80% din piaţa locală. ACC este condusă de un Consiliu Director format din reprezentanţii RCS & RDS, UPC România şi Telemach, preşedintele acesteia fiind Radu Petric.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici