Oprah Winfrey se extinde în spaţiul online graţie unei colaborări cu Huffington Post

Realizatoarea de televiziune Oprah Winfrey îşi va extinde imperiul multimedia pe care îl deţine printr-o colaborare cu publicaţia Huffington Post, unde va avea o secţiune online şi interactivă care îi este dedicată, au anunţat, miercuri, reprezentanţii Oprah Winfrey Network.

Urmărește
148 afișări
Imaginea articolului Oprah Winfrey se extinde în spaţiul online graţie unei colaborări cu Huffington Post

Oprah Winfrey (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Secţiunea The Huffington Post Oprah va fi lansată în luna august şi va include conţinuturi preluate de pe site-ul Oprah.com, va avea afişat motto-ul "Live Your Best Life" şi va conţine diverse înregistrări video de pe postul de televiziune OWN TV, deţinut de Oprah, dar şi articole şi sfaturi despre sănătate, modă şi cultură.

Secţiunea va dezvolta şi conţinuturi originale, în colaborare cu editorii de la Oprah.com, OWN TV şi Huffington Post şi îi va angaja interactiv pe cititori.

Oprah Winfrey, în vârstă de 48 de ani, supranumită "regina talk show-urilor" graţie emisiunii sale "The Oprah Winfrey Show", care a debutat în anii 1980, a constatat în ultimele luni că noua ei reţea de televiziune (Oprah Winfrey Network) întâmpină dificultăţi în a cuceri vechiul ei public cu interviurile şi emisiunile sale.

La începutul acestui an, Oprah Winfrey a dat afară 30 de angajaţi de la propria sa televiziune, OWN, într-un proces de restructurare a reţelei TV pe care vedeta de televiziune a lansat-o în parteneriat cu Discovery Communications, şi a anulat talk show-ul actriţei Rosei O'Donnell, întrucât acesta nu reuşea să capteze audienţa scontată.

Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 şi a recrutat câteva staruri de la Hollywood pentru a prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny McCarthy, Rosie O'Donnell şi Ryan şi Tatum O'Neal. Totodată, câţiva actori de prim rang - Julia Roberts, Forest Whitaker şi Goldie Hawn - au fost cooptaţi pentru a regiza şi prezenta o serie de documentare pentru OWN.

Când a renunţat la show-ul său celebru, Oprah Winfrey a spus că rolul său în cadrul reţelei de televiziune OWN, pe care a lansat-o în parteneriat cu Discovery Communications, va fi să stea în spatele camerelor de filmat.

Dar lucrurile nu au mers conform planului. Audienţele înregistrate de reţeaua OWN, lansată în 1 ianuarie 2011, au fost atât de mici încât Oprah va trebui să revină în faţa camerelor de filmat.

Noua ei colaborare cu Huffington Post îi va permite vedetei americane să se adreseze unei audienţe online de 36,9 milioane de utilizatori în fiecare lună şi îi oferă şansa de a-şi "recupera" o parte din publicul ei consacrat - femei cu vârstele între 25 şi 54 de ani. Oprah are în prezent 11,5 milioane de followers şi 7 milioane de fani pe Facebook.

Alţi prezentatori de talk show-uri - Katie Couric, Dr Phil, Bill Maher şi Ricki Lake - au contribuit la blogosfera Huffington Post în trecut, iar Ellen DeGeneres şi Anderson Cooper au propriile lor pagini agregate pe site-ul acestei publicaţii. Însă este pentru prima dată când Huffington Post a decis să colaboreze cu un prezentator de talk show pentru a-i dezvolta o secţiune care îi este dedicată.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici