Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music pe 8 martie

Reţeaua de radio Vibe FM, deţinută de trustul media Lagardère, îşi va modifica formatul în FM din dance în soft gold music pe 8 martie, potrivit unui anunţ făcut de reprezentanţii postului în şedinţa de marţi a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA).

Urmărește
5007 afișări
Imaginea articolului Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music pe 8 martie

Postul de radio Vibe FM îşi va modifica formatul din dance în soft gold music pe 8 martie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Suntem în faza în care pregătim trecerea la noul format. Vrem să se întâmple acest lucru în ziua de 8 martie, pentru că noi considerăm că noul program va avea un succes deosebit în partea feminină a publicului", a declarat Sorin Dragomir, directorul de ştiri al staţiilor de radio deţinute de trustul media Lagardère în România.

În momentul implementării noului format, cel de soft gold music, Vibe FM - care deţine o licenţă de satelit şi staţii locale în Bucureşti, Bacău, Buzău, Oneşti, Tulcea şi Zimnicea - va difuza şi programe, între care un matinal, a spus, în şedinţa de marţi, Andrada Burdalescu, reprezentantul grupului Lagardère în România.

Aceste afirmaţii au fost făcute de reprezentanţii Lagardère în şedinţa CNA de marţi, în contextul în care societatea Radio XXI SRL (în care Lagardère este asociat) a solicitat prelungirea cu nouă ani a licenţelor audiovizuale pentru Radio 21 Râmnicu-Vâlcea, Radio 21 Iaşi şi Vibe FM Buzău. CNA a aprobat prelungirea acestor trei licenţe cu unanimitate de voturi (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Lorand Turos, Viorel-Vasile Buda, Laura Georgescu, Gabriel Tufeanu, Dorina Rusu, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea).

CNA a aprobat pe 27 ianuarie modificarea formatului Vibe FM din dance în soft gold music.

În acel moment, Andrada Burdalescu a declarat pentru MEDIAFAX că Vibe FM va continua să difuzeze pe site-ul său muzică dance, pentru a răspunde şi intereselor actualului său public, respectiv tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 şi 25 de ani.

Pe de altă parte, la momentul respectiv, Sorin Dragomir a declarat că, prin modificarea formatului Vibe FM din dance în soft gold music, se urmăreşte diferenţierea mai clară a Vibe FM de o altă staţie a grupului, respectiv Radio 21, care difuzează muzică dance.

Vibe FM s-a lansat în România pe 7 aprilie 2008, având un format tematic dance. Vibe FM a fost lansat pe frecvenţele fostului post Radio Deea.

"La momentul în care am preluat fosta reţea Deea şi am transformat-o în Vibe FM, muzica dance nu avea o largă răspândire", a spus, pe 27 ianuarie, Sorin Dragomir. El a precizat că, în prezent, multe posturi de radio au mai mult de jumătate din program acoperit de muzică dance. "La momentul ăsta, pentru noi, nu mai este justificată existenţa unui program dance exclusiv, pentru că intră în competiţie direct - şi este o competiţie căreia nu-i poate face faţă cu posturile CHR (Contemporary Hit Radio, n.r.) - cu Radio 21, cu Kiss FM. Am studiat piaţa şi am ajuns la concluzia că formatul acesta de soft gold va fi un format de succes, ţinând cont şi de locul unde avem staţiile Vibe FM", a mai spus atunci Sorin Dragomir.

El a mai spus că Vibe FM ar urma să fie, din punct de vedere al melodiilor difuzate, "o combinaţie între Romantic FM şi Magic FM".

Pe de altă parte, odată cu modificarea formatului din dance în soft gold music, Vibe FM va difuza şi publicitate (0,68%). Până în prezent, Vibe FM nu a difuzat publicitate.

Grupul media Lagardère a intrat pe piaţa românească în anul 1996, prin achiziţionarea Radio Total Timişoara, redenumit ulterior Radio 21 Timişoara. Trustul operează în România şi posturile de radio Europa FM şi Radio 21 şi este prezent în acţionariatul Europe Developpement International România (EDI Romania) şi Radio XXI SRL.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici