Pro TV a investit peste 2 milioane de euro pentru conversia în format HD

Pro TV a investit peste 2 milioane de euro pentru conversia în format HD, a declarat marţi Claudiu Paraschiv, Head of TV Technology al grupului Central European Media Enterprises (CME), din care face parte Pro TV.

Urmărește
478 afișări
Imaginea articolului Pro TV a investit peste 2 milioane de euro pentru conversia în format HD

Pro TV a investit peste 2 milioane de euro pentru conversia în format HD

Claudiu Paraschiv a vorbit despre provocările întâmpinate de Pro TV pentru implementarea HD, marţi, în cadrul conferinţei "Romania in High Definition", organizată de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD) la Bucureşti.

În acest context, Claudiu Paraschiv a spus că trecerea la HD este costisitoare. El a precizat că în 2006 a început să fie implementat Pro TV HD în România, aceasta fiind prima televiziune din România care a început emisia în High Definition.

"În cazul Pro TV, am investit până acum mai bine de 2 milioane de euro şi încă nu am terminat conversia completă. Cea mai importantă decizie legată de HD a postului Pro TV a fost luată în 2005, când am hotărât intern ca toate echipamentele ce urmau să fie achiziţionate pentru tehnologie analogică să fie cumpărate cu tehnologie HD. Am fost singura televiziune importantă din Europa care a făcut saltul direct de la analogic la HD", a explicat Paraschiv.

El a mai spus că în prezent se produc ştiri în format HD pe trei din televiziunile grupului CME - Pro TV, Sport.ro şi Acasă. "Asta înseamnă că, în principiu, emisia este HD. O estimare ar fi că astăzi avem 70% din conţinut în format HD", a spus Paraschiv.

"În ceea ce priveşte trecerea la HD, chiar dacă nu avem 100% conţinut HD în emisie, pot să spun că tot ce este conţinut de calitate este 16:9 şi convertit la HD arată foarte bine", a mai spus Paraschiv.

Între planurile Pro TV, Paraschiv a menţionat upgrade-ul la HD a următoarelor DSNG-uri SD (car mobil de transmisie prin satelit, n.r.) şi contribuţia live de tip SD folosită în momentul de faţă.

Pro TV face parte, alături de Acasă, Pro Cinema, Sport.ro, Pro TV Internaţional şi MTV România, din Central European Media Enterprises (CME), unul dintre cele mai puternice trusturi media care operează în Europa de Est.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici